شناسه خبر : 91056
دوشنبه 06 تير 1401 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان نخاعی همچنان حامی نظام جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: جانبازان قطع نخاع با تمام سختی‌ها همچنان پشت این نظام هستند این نشانه از این دارد که ایشان با دل‌وجان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کنونی از خاک میهن محافظت می‌کنند.
 
جانبازان قطع نخاع با تمام سختی‌ها همچنان حامی نظام جمهوری اسلامی هستند

 احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان عصر امروز یکشنبه 5 تیرماه 1401 به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در آسایشگاه «یاران حاج قاسم» با جانبازان قطع نخاعی استان دیدار و گفتگو کردند.
گروئی ساردو با اشاره به این موضوع که  جانبازان 70 درصد شهدای زنده این مرزوبوم هستند، افزود: جانبازان قطع نخاع با تمام سختی‌ها همچنان پشت این نظام هستند این نشانه از این دارد که ایشان با دل‌وجان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کنونی از خاک میهن محافظت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد استان کرمان خاطرنشان کرد: در هفته قوه قضائیه هستیم و لازم دانستیم طی هماهنگی با رئیس‌کل محترم دادگستری استان در اینجا حاضر شویم و تا اگر شما عزیزان مشکل قضائی داشته باشید موردبررسی قرار داده و آن‌ها را مرتفع کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی در این دیدار خطاب به جانبازان این مرکز گفت: می‌دانیم که شما انتظار و توقعی ندارید، ما وظیفه‌داریم که خدمت شما رسیده و از شما روحیه بگیریم. ایثارگران سرمایه‌های اصلی کشور و نظام هستند و ثبت خاطرات این افراد، خدمتی اثرگذار برای نسل جوان خواهد بود.
وی خاطرات جانبازان و ایثارگران را تاریخ جنگ توصیف کرد و ادامه داد: این بزرگ‌مردان بمب روحیه هستند و مسئولان نیز در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند که از این افراد روحیه گرفته و حرکت کنند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ملاقات با یکی از جانبازان قطع نخاع استان که باوجود مشکلات متعدد جسمی مدارج علمی بالا را طی کرده است، عنوان کرد: وجود شما نشان می‌دهد که ایثارگران الگوهایی بی‌نظیر برای تقویت اراده نسل جوان هستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi