شناسه خبر : 91085
سه شنبه 07 تير 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نظارت خود را بیشتر می کنیم

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از طفره رفتن برخی مسئولان در پاسخگویی به اجرایی نشدن مصوبات ایثارگری انتقاد کرد...

فاش نیوز- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از طفره رفتن برخی مسئولان در پاسخگویی به اجرایی نشدن مصوبات ایثارگری انتقاد کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی، با ابراز رضایت نسبی از تصویب و اجرای مصوبات ایثارگری در قانون بودجه سال 1401 تصریح کرد: نمایندگان مجلس در سال 1400 مصوب کردند که فرزندان ایثارگران در دستگاه های دولتی جذب شوند و این موضوع به صورت قانون درآمده است؛ بر این اساس برخی از دستگاه ها آن را اجرا و برخی دیگر از این موضوع طفره می روند.

 نماینده ادوار مختلف مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما قوانین خوبی در مورد جامعه ایثارگری در بودجه داریم اما متاسفانه در برخی از دستگاه ها به دلیل مشکلات مالی در اجرا با روند کندی روبرو هستیم اما در مجموع به نظر من مصوبات ایثارگری در بودجه سال جاری مورد توجه دولت و مجلس قرار دارد و خوشبختانه به خوبی در حال اجرایی شدن است.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم متذکر شد: در مورد نقش نظارتی مجلس در اجرای قوانین ایثارگری، قوه مقننه بنا بر وظیفه ذاتی خود در مورد نظارت بر اجرای قانون، یک روز از جلسات هفتگی خود را به امر نظارت اختصاص داده است و بر این اساس در خصوص مصوبات ایثارگری نظارت خود را بیش از بیش تقویت خواهیم کرد.

 عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در این چهارچوب در مورد علت اجرایی نشدن برخی از مصوبات ایثارگری در مجلس یازدهم خواستار پاسخگویی مسئولان شده ایم تا در صورت وجود مانع قانونی آن را برطرف کنیم.

*معرفی

اینستاگرام
عرض ادب ، احترام و تحیت
بعد از سی سال گذشت از جنگ، بنظرم یهویی اینقدر فشار به خودتون نیارید ، خسته میشید ، به امید دیدار در قیامت
نماینده محترم همچنانکه مستحضرید با تصویب هر قانونی برای تعدادی از ملت ایجاد حق میشود وتا زمانی که ایجاد حق نگردد ارامش وجود دارد اما هنگامی که بر اساس نیاز ومصلحت قانونی تصویب وتوسط شورای محترم نگهبان تایید وجهت اجرا به دولت ابلاغ میگردد واگر به موقع اجرا شود ارامش وجود دارد واما اگر متاسفانه توسط مجریانی که به احتمال یا قانون را متوجه نشدند یا خدای نکرده در صدد هستند با عدم اجرای قانون ایجاد اشوب کنند که باید مجلس محترم با وظیفه نظارتی که بر عهده دارد به جد وارد شود وچنین افرادی را اگر قابل اصلاح نیستند از روی صندلی خدمت کنار بگذارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi