شناسه خبر : 91130
چهارشنبه 08 تير 1401 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰

قانون تبدیل وضعیت در مخابرات اجرایی شود

قانون تبدیل وضعیت از جمله بهترین قوانین مصوب مجلس یازدهم است و بسیاری از ایثارگران و فرزندان آنها و حتی سایر اقشار را در بر می‌گیرد و از جمله درخواست‌های مردمی...

فاش نیوز - نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بر لزوم توافق وزارت ارتباطات با کمیسیون اجتماعی برای اجرای قانون تبدیل وضعیت تاکید کرد و احتمال دعوت از وزیر برای پاسخ‌گویی به مجلس را یادآور شد.

به‌گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی در یک گفتگوی اختصاصی با انتقاد از عدم پاسخ‌گویی وزیر ارتباطات و استنکاف شرکت مخابرات از اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر متذکر شد: قانون تبدیل وضعیت از جمله بهترین قوانین مصوب مجلس یازدهم است و بسیاری از ایثارگران و فرزندان آنها و حتی سایر اقشار را در بر می‌گیرد و از جمله درخواست‌های مردمی از نمایندگان ملت است.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس که کار رسیدگی به شکایات از افراد و دستگاه‌های دولتی و ارجاع آن به قوه قضاییه را دارد گفت: موضوع استنکاف وزارت ارتباطات و به‌خصوص زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات در حال حاضر در کمیسیون اصل نود مجلس مطرح‌شده است؛ اما چون قبل از ما، کمیسیون اجتماعی با وزیر ارتباطات جلسه گذاشته و برای این موضوع تعیین مهلت کرده است، اگر در این مورد توافق به عمل آمد که چه بهتر؛ وگرنه ادامه مسیر پرونده به‌عهده کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 نماینده‌ دوره‌ی نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌عنوان عضوی از کمیسیون اصل نود مجلس، منتظر اعلام نظر کمیسیون اجتماعی در مورد استنکاف شرکت مخابرات از قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هستیم. بنابراین اگر بعد از اعلام موضوع دو طرف به توافق نرسیدند، وزیر ارتباطات را برای پاسخ‌گویی به کمیسیون اصل نود دعوت خواهیم کرد.

نایب‌رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در ادامه استنکاف وزارت ارتباطات و زیرمجموعه آن، "شرکت مخابرات" چه تدابیری اندیشیده خواهد شد اظهار داشت: تلاش ما این است که در اجرای قانون استنکافی وجود نداشته باشد، اما طبیعتاً در اجرای قانون موضوع را به دستگاه‌های قضایی ارجاع خواهیم کرد.

نماینده ایثارگر مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: در مورد اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران برخی از دستگاه‌ها همراهی کردند که می‌توان از وزارت نفت، آموزش‌ و پرورش و....... نام برد. اما متأسفانه برخی دیگر از دستگاه‌ها از قانون استنکاف می‌کنند که ما تلاش می‌کنیم این قانون برای همه آن‌ها اجرا شود.

اینستاگرام
امام خمینی: هر کس قانون را قبول ندارد، غلط می‌کند که بگوید قبول ندارم. قانون تورا قبول ندارد.
قابل توجه مدیرعامل شرکت مخابرات
کاش واگذاری خودرو هم اینقدر پیگیری میکردن
رومن رولان نویسنده فرانسوی:
آنهایی که به جنگ رفته اند هیچ وقت به زندگی عادی باز نخواهند گشت.
این قانون از جهاتی خوب از جهاتی بد است و جهات بد ان بیشتر است
مخابرات! پسرمو استخدام کنید
مرتضی - درخواست از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
من 30 سال در شرکت مخابرات استان تهران خدمت کرده و اکنون بازنشسته ام از مدیرکل بارها تقاضا کردم که تنها فرزندم را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول کار کنند که نکردند. اکنون از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران می خواهم به خواسته من پیرمرد عمل کنند و فرزند بیکار و تحصیلکرده ام را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول بکار کنند. با تشکر مرتضی میرزابابائی
27 ماه درجبهه های نبرد حق علیه باطل حضورداشته ام.
جناب مدیرعامل شرکت مخابرات ایران 4 سال است هنوز پاسخ نامه مان را نداده
اما هنوز پاسخی از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات دریافت نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi