شناسه خبر : 91132
پنجشنبه 09 تير 1401 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ایستادگی و ایثار خانواده های شهدا در ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به دیدار خانواده شهدا رفته و از ایستادگی و مقاومت آنان تجلیل کرد...

فاش نیوز - همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به دیدار خانواده شهدا رفته و از ایستادگی و مقاومت آنان تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار فاش نیوز در ایلام، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به دیدار خانواده معظم شهید والامقام «عباس آقایی» رفتند و از ایستادگی و مقاومت آنان تجلیل کردند.

 لازم به ذکر است، شهید عباس آقایی در چهاردهم بهمن سال ۶۲ در حین مأموریت در منطقه عملیاتی سومار به آسمان پر کشید و به فیض والای شهادت نائل آمد.

 همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از مسئولان همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به دیدار سه خانواده معظم شهید ترور رفتند و با آنها گفتگو کردند.

 همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ا‌‌یلام با جمعی از خانواده های معظم شهدای ترور دیدار و گفتگو کرد.

 دکتر جمال اسدی در این دیدارها که عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام، حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان را به همراه داشت با خانواده های معظم شهیدان والامقام «قباد منصوربیگی»، «حمیدرضا ملایی» و «علیرضا علی حسینی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

 اسدی در این دیدارها اظهار داشت: توفیق داشتیم تا در این هفته به محضر خانواده های معظم شهدای ترور برسیم. در زمانی که منافقین کوردل قصد نا امن کردن استان را داشتند، این شهیدان والامقام با جانفشانی های خود به ایادی استکبار اجازه هیچ اقدامی ندادند.

 وی افزود: وظیفه خود می دانیم که جهت عرض ارادت به محضر خانواده های معظم شهدا برسیم و بسیار خرسندیم که از نورانیت بیت شهدا بهره مند شده ایم.

 فرماندار ایلام نیز در این دیدارها گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق داشتیم تا در محضر خانواده های معظم شهدا حضور یابیم، گفت: والدین گرانقدر شهید به دلیل ارتباط معنوی با شهدا از عزت نفس برخوردارند، از این رو مسئولان از این دیدارها توفیق مضاعف می گیرند.

 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این دیدارها بیان کرد: افتخار می کنیم تا در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و بر حسب وظیفه امروز جهت قدردانی از این قشر عزیز به محضر آنها رسیده ایم.

 شهیدان والامقام «حمیدرضا ملایی»، «قباد منصوربیگی» و «علی رضا علی حسینی» در هجدهم دی‌ماه سال ۱۳۷۸ و در حین درگیری با منافقین کوردل به فیض والای شهادت نائل آمدند.

 

* حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi