شناسه خبر : 91148
پنجشنبه 09 تير 1401 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «بی قرار» بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی روی آنتن شبکه پنج

مستند "بی قرار" به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد و بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی پنجشنبه ساعت 20 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. 

مستند «بی قرار» بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، مستند "بی قرار" به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد و بر اساس زندگی شهید مدافع حرم علی امرایی پنجشنبه ساعت 20 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
در این مستند با خانواده، دوستان و همرزمان شهید در مورد ابعاد مختلف شخصیت شهید امرایی و شرح فعالیتهایی که ایشان داشتند گفتگو شده است.
شهید علی امرایی متولد ۱۱ دیماه سال ۱۳۶۴ در شهر ری چشم به جهان گشود. از همان دوران کودکی بهمراه پدر ومادرش در فعالیتهای مساجد و هیئات مذهبی شرکت می کرد تا بدانجا که دوران نوجوانی او در این محیط ها سپری شد. وی بعد از مدتی پرچمدار فعالیتهای مذهبی و فرهنگی در محله و منطقه سکونت خود شد.
وی بدلیل قابلیت هایی که از خود در هدایت کودکان و نوجوانان نشان داد به فرماندهی پایگاه بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) شهرری نیز منصوب گردید.
شهید امرایی در کنار کارهای فرهنگی فعالیتهایی عام المنفعه در راستای کمک به خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست نیز انجام می داد.
بعد از شروع تحرکات تکفریری ها در منطقه، شهید علی امرایی که از سال ۸۸ در کسوت نیروهای سپاه قدس فعالیت
می کرد در چندین نوبت به سوریه اعزام و سرانجام در اول تیرماه سال 1394 به همراه دو همرزمش شهیدان حسن غفاری و محمد حمیدی در منطقه درعای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi