شناسه خبر : 91155
جمعه 10 تير 1401 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسب سالروز آزاد سازی مهران صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج از خانواده شهیدان فرجی در ایلام

رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده شهیدان مهدی ملا و رحمت الله فرجی دیدار نمود.

فاش نیوز - رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده شهیدان والامقام «مهدی، ملا و رحمت الله فرجی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

 به گزارش خبرنگار فاش نیوز در ایلام، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان ایلام و در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام، با همراهی جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با حضور در منزل شهیدان والامقام فرجی با خانواده معظم آنها دیدار و گفتگو کرد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار به کلام نورانی امام راحل که خانواده های معظم شهدا را چشم و چراغ ملت نامیدند اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: ایران اسلامی در سایه مقاومت و پایداری خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهدا، توانسته مراتب پیروزی را در کمال اقتدار بپیماید و به الگویی مناسب برای بسیاری از کشورهای سراسر دنیا تبدیل شود.

 سردار غلامرضا سلیمانی تاکید کرد: امروز باید منش، اعتقادات و راه ایثارگران، آزادگان و شهدا را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار به تاریخ شهادت شهیدان فرجی اشاره کرد و گفت: شهیدان گرانقدر رحمت الله و ملا فرجی هر دو در یک مقطع از سال به مقام والای شهادت نائل آمدند.

 دکتر جمال اسدی تصریح کرد: این همزمانی شهادت به هیچ وجه اتفاقی نیست و نشانه ای برای همه ما است تا همواره در مسیر نورانی این شهیدان گرانقدر حرکت نمائیم.

 گفتنی است، شهید «رحمت الله فرجی» در بیست و نهم بهمن ماه سال ۶۶ در منطقه عملیاتی مهران، شهید «مهدی فرجی» در هشتم مردادماه سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مهران و شهید «ملا فرجی» نیز در بیست و پنجم بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در بمباران هوایی شهر ایلام به همراه همسر و فرزند خردسالش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi