شناسه خبر : 91165
شنبه 11 تير 1401 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستور رئیس بنیاد شهید برای پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه دهم تیر ماه با «سید میرآقا حسینی» جانباز دفاع مقدس و فرزندش «سید اصغر حسینی» جانباز مدافع حرم که شش سال است به علت مجروحیت در بستر بیماری است دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با پدر و فرزند جانباز/دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرم

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرم تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی روند درمانی و پرداخت هزینه‌های درمان این جانباز عزیز را پیگیری خواهد کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همسر این جانباز افزود: خداوند بر اجر و پاداش شما می‌افزاید که زینب‌گونه بر مشکلات صبوری  و دو دختر مؤمنه و صالحه تربیت کردید.
سید میرآقا حسینی پدر جانباز مدافع حرم، که خود نیز از جانبازان دفاع مقدس است در این دیدار تأکید کرد: من و پسرم برای مادیات به جبهه و جنگ نرفتیم، تمام عزم و اراده ما فقط اسلام است، اگر باز هم نیاز باشد، هزاران بار به جنگ خواهیم رفت و جانمان را فدا خواهیم کرد و شهادت برای من و خانواده‌ام یک افتخار است.
این جانباز دفاع مقدس در ادامه خاطراتی از دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی و دوران دفاع مقدس بیان کرد.
خانواده جانبازان حسینی در این دیدار به بیان مسائل خود پرداختند و دکتر قاضی‌زاده توضیحاتی در این موارد ارائه داد و دستورات لازم را صادر کرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پایان این دیدار با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و لوح سپاس از این خانواده فداکار تجلیل و قدردانی کرد.
گفتنی است، جانباز «سید میرآقا حسینی» در عملیات فاو و فرزندش «سید اصغر حسینی» در حلب به مقام رفیع جانبازی نائل آمدند.
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi