شناسه خبر : 91181
شنبه 11 تير 1401 , 18:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت رییس بنیاد شهید از جانباز افغانستانی مدافع حرم در مشهد

رییس بنیاد شهید بیان کرد: خداوند بر اجر و پاداش شما می افزاید که زینب گونه بر مشکلات صبر کرده و ۲ دختر مومنه و صالحه تربیت کرده اید.
 
عیادت رییس بنیاد شهید از جانباز افغانستانی مدافع حرم در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از حضور و عیادت از سید اصغر حسینی در منزل جانباز افغانستانی مدافع حرم اهل بیت(ع)؛ روند درمان وی را پیگیری کرد.

قاضی زاده هاشمی ضمن پیگیری روند درمانی این جانباز مدافع حرم عنوان داشت: اداره کل بنیاد شهید استان پیگیری کند تا هزینه های درمانی این عزیز مدافع حرم، پرداخت و کمک های مورد نیاز به وی انجام شود.

رییس بنیاد شهید در ادامه افزود: این که تمامی اعضای این خانواده جانباز دفاع مقدس شناسنامه دارند اما فرزند جانباز مدافع حرم شناسنامه ندارد باید از طریق اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به صورت قانونی پیگیری شود و این مساله قابل حل است.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همسر این جانباز متذکر شد و گفت: خداوند بر اجر و پاداش شما می افزاید که زینب گونه بر مشکلات صبر کرده و ۲ دختر مومنه و صالحه تربیت کرده اید.

شایان ذکر است که: این جانباز ۴۵ درصد مدافع حرم به علت مجروحیت ۶ سال است در بستر و تحت درمان است و از طرفی پدر وی سید میرآقا حسینی نیز جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس است.

میرآقا حسینی پدر جانباز مدافع حرم در ادامه این عیادت اظهار کرد: من و پسرم برای شناسنامه و پول به جبهه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم نرفتیم بلکه تمام عزم و اراده ما فقط دفاع از اسلام است و اگر باز هم نیاز باشد به جنگ خواهیم رفت و جانمان را فدا خواهیم کرد چراکه شهادت برای من و خانواده ام یک افتخار است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi