شناسه خبر : 91202
یکشنبه 12 تير 1401 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه شهید «جوجو» به ملت ایران

شهید سید مجید جوجو در قسمتی از وصیت‎‌نامه خود آورده است: «فقط یک سفارش به این ملت شریف ایران دارم که هر کس مقلد امام است بیشتر از دیگران باید در راه اسلام مال و جان بدهد، زیرا امام فتوای جهاد داده است.»

 

توصیه شهید «جوجو» به ملت ایران

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

وصیت‌نامه شهید سید مجید جوجو

«بسم الله الرحمن الرحیم، بسم رب القاصم الجبارین

به امید فرج متقیان امام عصر (عج) به امید طول عمر امام عزیز و به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی. چند کلمه‌ای صحبت با پدر و مادر و خانواده‌ام بعد از کشته شدن من در راه خدا نمی‌دانم از کجا شروع کنم و کجا پایان دهم؛ سفارش از رسول اکرم (ص) که می‌فرماید «بهترین عمل مومن جهاد در راه خداست» من آن طور که باید جهاد نکردم، ولی تا خون در بدن داشتم و از دستم می‌آمد در راه خدا کوتاهی نکردم امیدوارم خداوند از ما بپذیرد.

من خودم تا زنده بودم و هستم دوست دارم و داشتم در راه خدا کشته شوم. اگر خداوند متعال این منت را بر من بگذارد و مرا از این دنیای فانی برهاند و زحماتی که در راه او کشیده‌ام مورد لطف خودش قرار دهد من به آرزوی خودم رسیده‌ام و دیگر در این دنیا هیچ آرزویی ندارم و به کام خود رسیده ام هدف من که به جبهه رفتم و آمدم این نبود که مدرک بگیرم، ولی خدا را خودش شاهد می‌گیرم که فقط خدمت در راه خدا بوده است اگر می‌خواستم مدرک بگیرم چند بار که مجروح شدم دوباره به محل خدمت نمی‌رفتم و به دولت می‌گفتم توان جبهه رفتن ندارم، ولی فقط خدا می‌داند که برای رضای خداوند بوده و هست؛ از هنگامی که امام واجب شرعی دانست که به جبهه برویم دیگر زندگی کردن را ننگ دانستم و به ندای امام عزیز لبیک گفتم، ادعایی ندارم با کشتن من اسلام به پیروزی می‌رسد، ولی باید خون‌های بسیاری ریخته شود تا این کشور و دین اسلام به پیروزی برسد.

فقط یک سفارش به این ملت شریف ایران دارم که هر کس مقلد امام است بیشتر از دیگران باید در راه اسلام مال و جان بدهد، زیرا امام فتوای جهاد داده است خدمت پدر عزیز و مادر گرامی‌ام سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که همیشه در سایه خداوند متعال قرار گرفته باشید و به امید اینکه این هدیه‌ای که در راه خدا داده‌اید از شما بپذیرد و مورد قبول خداوند متعال قبول گرفته باشد خدمت برادرانم یک به یک سلام می‌رسانم و امیدوارم که هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهی و ادامه دهنده راه شهدا باشند و راه ما را ادامه بدهند.

خدمت خواهرانم یک به یک سلام می‌رسانم و امیدوارم این سلام بیصدای مرا از فرسنگ‌ها راه در راهی نزدیک بپذیرند.

راه دور است، ولی راه نزدیک همین جاست و امیدوارم خواهرانم زینب‌وار ادامه دهنده راه شهدا باشند و هنگام مرگ من هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهند که من و خدای من راضی نیستیم به ناراحتی.

از تمام خواهران و برادران می‌خواهم مرا مورد عفو قرار دهند و از زحماتی که در کنار من و برای من کشیده‌نید بر من حقیر ببخشید؛ سفارشم به شما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشید و امام عزیز را تنها نگذارید و همراه و همدوش امام باشید و تابع امر امام عزیز.»

منبع: فارس

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi