شناسه خبر : 91220
یکشنبه 12 تير 1401 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز گلستانی آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "داود ادیبان"، از جانبازان استان گلستان پس از سال‌ها صبوری و استقامت در یکی از بیمارستان های گرگان به شهادت رسید...

فاش نیوز - "داود ادیبان" جانباز 70 درصد استان گلستان بعد از سپری کردن عمری پُر برکت و مجاهدت در راه انقلاب و کشورش شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «داود ادیبان» به خیل یاران شهیدش پیوست 
جانباز 70 درصد "داود ادیبان" از یادگاران دفاع مقدس و از جانبازان استان گلستان پس از سال‌ها تحمل مرارت و سختی و آلام ناشی از مجروحیت در یکی از بیمارستان های گرگان به شهادت رسید.
بنا بر این گزارش پیکر جانبازِشهید ادیبان فردا دوشنبه 13 تیرماه با حضور ایثارگران و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری استان گلستان تشییع و درگلزار مطهر شهدای امام زاده عبدالله گرگان در جوار دیگر همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.
جانباز 70 درصد داود ادیبان دراول شهریور 1328 در شهرستان تبریز در خانواده ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشور و با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و ایران اسلامی برای مقابله با خصم زبون به جبهه اعزام شد و در دوم فروردین 1361 بر اثر اصابت ترکش به سرش بشدت مجروح و مدال پرافتخار جانبازی را کسب کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi