شناسه خبر : 91227
دوشنبه 13 تير 1401 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سامانه دیدار به نظام‌مند شدن دیدارهامنجر می‌شود

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران روز یکشنبه ۱۲ تیرماه در سومین وبینار آموزشی سامانه «دیدار» از نظام‌مند شدن دیدارهای مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با رویکرد حل مشکلات و ارائه پاسخ اقناعی به ایثارگران خبر داد.
 
راه‌اندازی سامانه دیدار به نظام‌مند شدن دیدارهای مسئولان با ایثارگران منجر می‌شود

محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای در مورد اهداف راه‌اندازی سامانه «دیدار» گفت: با تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مبنی بر سهولت دسترسی ایثارگران محترم به خادمان خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران، از فناوری‌های نوین استفاده شده است تا مراجعات را از حضوری به سمت غیرحضوری تغییر دهیم؛ البته ما به هیچ وجه قصد حذف مراجعات را نداریم، بلکه هدف ما سوق دادن مراجعات حضوری به سمت مراجعات غیرحضوری با رویکرد حل مشکلات و ارائه پاسخ اقناعی به ایثارگران عزیز است.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران ادامه داد: یکی از راهکارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سهولت دسترسی ایثارگران به خادمین خود، راه‌اندازی سامانه دیدار بوده است و ایثارگران به راحتی از منزل با تکمیل چند بخش، می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. افرادی که قادر به ثبت مراحل درخواستشان در سامانه دیدار نیستند، می‌توانند با تماس با شماره ملی ۱۶۱۶ درخواست خود را به سرعت ثبت کنند.
علی‌نقیان افجه‌ای خاطرنشان کرد: با این روند، گردش کار قبل از دیدار صورت می‌گیرد، زیرا فرایند کار از کارتابل رئیس شهرستان شروع شده و همچنین ارتباطات می‌تواند به صورت تلفنی، تحت وب، مراجعه معکوس و... باشد. مراجعات و دیدارها به هیچ وجه حذف نشده بلکه نظام‌مند شده و مدیر مربوطه در زمان ملاقات سوابق و نظرات کارشناسی را در سامانه مشاهده می‌کند.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران در خصوص بازخورد سامانه دیدار گفت: زمان زیادی از راه‌اندازی این سامانه نگذشته و انتظار داریم در آینده با همت همکاران در سراسر کشور بتوانیم بازخورد مناسبی از راه‌اندازی این سامانه مشاهده کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف راه‌اندازی این سامانه می‌توان به شفاف‌سازی، دسترسی همگان برای دیدار و عدالت محوری اشاره کرد.
کوروش محمد حسینی مدیرکل آمار و فناوری بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به تشریح نحوه فعالیت این سامانه پرداخت و تأکید کرد: ایثارگران عزیز نیاز به ثبت‌نام مجدد در این سامانه را ندارند و افرادی که در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند وارد این سامانه شوند. ایثارگران عزیزی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سامانه خدمات الکترونیک ایثار اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار و بخش خدمات پرکاربرد به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت‌نام کنند.
گفتنی است، مدیران کل استان‌ها، معاونین و روسای شهرستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi