شناسه خبر : 91780
سه شنبه 04 مرداد 1401 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازنشستگان سرمایه های هر سازمانی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در همایش تکریم بازنشستگان بنیاد استان ایلام گفت: دیدار با بازنشستگان از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار بنیاد ایلام قرار گرفته است، چرا که بازنشستگان سرمایه های هر سازمانی هستند و عمر خود را صرف خدمت در سازمان نموده اند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از ایلام؛ همایش تکریم بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین کریمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، علی اشرف تابانی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام و بازنشستگان بنیاد استان روز دوشنبه ۳ مردادماه، در سالن آمفی تئاتر مجتمع اقامتی زاگرس برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم روز بازنشستگان، اظهار داشت: هر فردی در مسیر زندگی خود مراحلی را طی می کند و استخدام و بازنشستگی نیز بخشی از این مسیر است که کارکنان بازنشسته بنیاد آبرومندانه و با سربلندی خدمت خود را به پایان می رسانند.
جمال اسدی افزود: امیدوارم همکاران بازنشسته نیز ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند، تا بتوانیم با سربلندی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت نماییم.

وی افزود: دیدار با بازنشستگان از مهمترین برنامه هایی است که در دستورکار بنیاد ایلام قرار گرفته و به عنوان یکی از برنامه های مستمر هم در مرکز استان و هم در سفرهای شهرستانی، به محضر این عزیزان می رسیم، چرا که بازنشستگان سرمایه های هر سازمانی هستند و عمر خود را صرف خدمت در سازمان نموده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این همایش گفت: در جامعه اسلامی خانواده مهمترین کانون پرورش است و هر اندازه برای کانون خانواده ارزش قائل شویم، قطعاً در همه مسائل اصلی جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.
علی اشرف تابانی افزود: بازنشستگان در واقع بزرگان یک خانواده هستند و قدر و منزلت آنان از مهمترین وظایف ما است، چرا که مهمترین سال های عمر خود را در راه خدمت به مردم و کشور صرف نموده اند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که خدمت در بنیاد را بالاتر از همه خدمت ها نامیدند، افزود: خدمتی که کارکنان بنیاد انجام می دهند فراتر از همه خدمت ها است، چرا که بنیاد در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می کند.

لازم به ذکر است اجرای نمایش از دیگر بخش های این مراسم بود و شرکت کنندگان در این همایش در پایان نماز مغرب و عشا را به اقامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقامه داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi