شناسه خبر : 91792
یکشنبه 09 مرداد 1401 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد و مشکلات ایثارگران از دولت های لیبرال تا دولت انقلابی

محسن - سلام، حداقل حدود 32 سال حکومت اسلامی در تصرف غرب پرستان و لیبرال ها بوده که با انواع مهندسی انتخابات و خدعه و فریب مردم توانستند رای جمع کنند که نتیجه همین ضدیت با نیروهای انقلابی و جهادی و ایثارگران می باشد. به یاد داریم در دوران دفاع مقدس برخی خدمات درمانی قطع شد انواع اهانت را ترویج کردند که ساخت فیلم های آزانس شیشه ای و غیره در واکنش به آنها بود. اما نقطه عطف ضدیت با ایثارگران در دولت اصلاحات به طور رسمی آغاز شد که تا اکنون نیز ادامه دارد. اما سیاست انقباضی در خصوص کاهش تعداد ایثارگران و کاهش قابل توجه تسهیلات و امتیازات، کمر ایثارگران را شکست؛ تا اینکه در دولت قبل بطور علنی جمعیت تحت پوشش بنیاد بشدت کاهش یافت و بسیاری از تسهیلات و امتیازات را برای جانبازان از 50 درصد به بالا تغییر دادند؛ یا برای فرزندان شهید نیز به همان طریق همچون جانبازان 50 درصد تعیین کردند که هیچ وقت اجرایی نشد. برای مثال کسر بیمه و مالیات از حقوق فرزندان شهید شاغل در ادارات انجام می شود؛ در حالیکه مقرر بود کسر نشود.
جای شگفتی دارد که دولت احمدی نژاد و دولت آقای رییسی که اعتقادی به غرب پرستی و ضدیت با ایثارگران ندارند هیچگونه اقدامی در بازگشت تسهیلات و امتیازات جانبازان به عمل نیاوردند. برای مثال سهمیه خودرو از جانبازان 25 درصد به بالا تعلق می گرفت؛ یا بیمه تکمیلی شامل مواردی بود که اکنون بطور کلی قطع شده است که بیمه تکمیلی را فاقد ارزش مرسوم و لازم کردند. همچنین انتظار داشتیم دولت و مجلس انقلابی سقف درصد جانبازان را به 100 بازگرداند تا تعداد بیشتری از جانبازان که به دلیل تعیین سقف 70 درصد از تسهیلات و امتیازات جانبازان محروم شدند برخوردار شوند.
متاسفانه تعدادی گروه به نام جانبازان و خانواده شهدا تشکیل دادند تا با تملق و قدردانی صوری از بنیاد به رضایت کامل ایثارگران از تشکیلات بنیاد وانمود کنند که قطعا آن گروهها به هیچ وجه نماینده ایثارگران نبودند؛ لذا اکثریت ایثارگران از نحوه خدمت رسانی رضایت ندارند.
چند روز قبل یکی از فرماندهان محترم نیروی انتظامی گفت اگر کارخانجات خودروسازی تعطیل شوند و خودرو کم مصرف وارد شود می توانیم از تفاوت مصرف بنزین، تمام هزینه های پرسنل و تعطیلی کارخانجات را تامین کنیم که بسیار قابل توجه است. همین موضوع نیز در مورد تشکیلات بنیاد صادق است؛ زیرا در تمام دوره های مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم بودجه مورد نیاز بنیاد صددرصد تخصیص یافته و علاوه بر بودجه ملی می دانیم بنیاد دارای بنگاه های تجاری عظیمی می باشد که به نام ایثارگران و برای تامین خدمت رسانی به ایثارگران از بنیاد مستضعفان به بنیاد شهید منتقل شده اما همچنان خدمت رسانی به ایثارگران براساس اعتراف رییس شادروان بنیاد، حداکثر خدمت رسانی 70 درصد انجام شده است.
چنانچه پس از 44 سال هنوز پرتقال فروش را پیدا نکردند، می توانیم آدرس را در تحقیق و تفحص از بنیاد که سال ها در مجلس راکد و مسکوت مانده اعلام کنیم.

اینستاگرام
سفر قاضی‌زاده هاشمی به استان مازندران به منظور شرکت در پیش کنگره....
....رفته گل بچينه
صبر کن برگرده مشکلاتو حل ميکنه
با عرض پوزش از همه هم قطاران و همرزمان دیروز و دردمندان امروز
بنده همین رو می گم که الان دیگه برای من و امثال من جانباز با توجه که حداقل سن های ما بالای 50سال هست فقط فقط بحث درمان و مشکلات ماست؛ اقایون به فک این چیزها باشند ./.
نه دولت لیبرال ونه انقلابی 90 درصد مصوبات مجلس را در خصوص ایثارگران اجرا نکردند اینکه نشد شق القمر داد وفریاد بوق کرونا ما ایثارگران را تبدیل وضعیت کردیم هر نیروی عادی که ده تا پانزده سال شرکتی یا قرار دادی باشه خود بخود تبدیل وضعت باید بشه .شما اگر به فکر ایثارگران هستید چرا یک وام مسکن به رزمندگان نمی دید
متاسفانه بعد از 20 سال سکونت در خانه سازمانی حالا با 33 سال سابقه خدمت و ایثارگر بودن باید خانه راتحویل دهم /کجا برم چکار کنم /خانوده ام را چکار کنم؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi