شناسه خبر : 91796
چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان برگزار شد

مجمع سالانه و نشست بررسی گزارش عملکرد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان در سال ۱۴۰۰ عصر روز شنبه اول مرداد ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
مجمع بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان برگزار شد/ تأکید بر ضرورت ارائه خدمات درمانی ممتاز و کسب رضایت ایثارگران

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران توانسته است بیمارستان‌های تابعه خود را بر خلاف برخی دیگر از مؤسسات به خوبی اداره کند و این بیمارستان‌ها از بیمارستان‌های قابل قبول کشور در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایثارگران به حق نیازمند خدمات درمانی مطلوب و در شأن خود هستند و ترجیح این است که خدمات بیمارستان‌های خصوصی به ایثارگران داده شود اما به دلیل اینکه بنیاد منابع مالی ناپایداری دارد و به موقع نمی‌توانیم هزینه بیمه را پرداخت کنیم دچار مشکل هستیم. اگر پول نقد وجود داشت با قدرت وارد بازار رقابت در بیمه می‌شدیم و با گفت‌وگو و در شرایط رقابتی خدمات درمانی بهتر و ممتازی برای ایثارگران برقرار می‌شد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی افزود: باید طوری مشکلات را جبران کنیم که ایثارگران صدمه نبینند و برای همین خودمان مسائل را حل می‌کنیم تا خدمات ممتاز و در شأن ایثارگران به آنها ارائه داده شود.
معاون رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران خطاب به اعضای هیئت مدیره بیمارستان ساسان گفت: خدمات به ایثارگران باید با رعایت آخرین استانداردها ارائه شود که موجب رضایتمندی این عزیزان شود. توجه به بهره‌وری و شفافیت و برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب در حوزه فرهنگی نیز از اصول دیگری است که باید در دستور کار مدیران بیمارستان ساسان قرار گیرد.
 دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: یکی از اهداف مهم و اصلی بنیاد رضایت ایثارگران و جانبازان است و همه کادر بیمارستان شامل پزشک، پرستار و کادر درمانی باید دغدغه رسیدگی به ایثارگران داشته باشند.
وی با اشاره به خدمات تخصصی بیمارستان ساسان گفت: این بیمارستان محل مراجعه بسیاری از جانبازان به خصوص جانبازان شیمیایی است و درمان تخصصی در این بیمارستان باید مورد توجه قرار بگیرد.
دکتر علیرضا توکلی مهرجردی، مدیرعامل شرکت سهامی خاص پزشکی ساسانیان و رئیس بیمارستان ساسان در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این بیمارستان ارائه داد.
بر اساس گزارش نماینده موسسه حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی شرکت سهامی خاص پزشکی ساسانیان در تاریخ 29 اسفند 1400 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب بوده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi