شناسه خبر : 91823
چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد فارس

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی‌پور» را به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس منصوب کرد.
 
انتصاب مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای محمدجواد محمدی‌پور
با سلام و تحیت
نظر به تقوی، تعهد و تجارب ارزشمند شما در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری، به موجب این حکم جنابعالی به مدت چهار سال به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس منصوب می‌گردید.
شایسته است ضمن هماهنگی با ارکان بنیاد و انجام به موقع و دقیق تکالیف و نصب‌العین قرار دادن ابلاغیه یازده‌بندی دفتر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و اسناد بالا دستی برای نظارت و هدایت لازم در تحقق موارد ابلاغی اهتمام به عمل آورید.
امید است گزارشاتی را که به طور مستمر از روند انجام امور ارائه خواهید نمود، همواره بیانگر رشد، توسعه و موجب رضایت خداوند متعال و شهدای گرانقدر باشد. ان شاءالله
یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi