شناسه خبر : 91860
شنبه 08 مرداد 1401 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیلییییی به ما خوش میگذره!

خجسته - شوهرم ۲۱ ماه جبهه داره ( واقعی ) سه تا فرزند من با این سهمیه جبهه دکترا قبول شدن راحت مطب زدن خونه ویلائی در نیاوران به ما دادن  همه اسباب منزل رایگان از طرف بنیاد آوردن توی خونه مون‌ چیدن خلاصه سهمیه تفریح  مسافرت  حق جبهه حقوق بالا و حق این ۲۱ ماه که در سخت ترین شرایط در سنگرهای آتشی در فصل تابستان‌ را کاملا به همسرم دادن آخه می‌فهمن خر که نیستن که ۲۱ ماه توپچی بودن در جبهه چه اتفاقی  برای گوش و اعصاب این رزمنده اومده.

 خلاصه مسئولین گفتن ما که درک جبهه نکردیم و در پستو های خانه مان تپیده بودیم حالا هم حق ما خوردن نون مفت و رفاه برای فرزندانمان نیست فرزندان ما باید زهر مار بخورند در صورتی که فرزند این رزمنده حق و حقوق از این کشور دارد چون از کشور دفاع کرده مسئولین میگن ما چه کردیم جز علف هرز و‌پیچکی بودیم که چسبیدیم به درخت انقلاب. خلاصه به جبران این اهمال هایی که کردند حسابی دارن به خانواده رزمنده ای که من باشم میرسن.

دیگه سرتون درد نیارم خیال پردازی بسه امروز توی جلسه نذر پرچم امام حسین کردم برای پیدا شدن شغل  برای پسر ۳۵ ساله م که بتونه ازدواج کنه  و دعا کنم که دخترم هم زودی شغل یا شوهر مناسبی پیدا بشه آنقدر توی خونه تحمل بی اعصابی پدر رزمنده ش نکنه. 

اینستاگرام
این امتیازها که گفتی در خیال اگر خام است بذار پخته شود تا بگم یک روزی واقعیت داشت و خیال نبود. هنوز میتوانیم به نیاوران برویم وووووو
این ها را فقط در رویا میتوانیم ببینیم
و رویای بیش نیس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi