شناسه خبر : 91885
یکشنبه 09 مرداد 1401 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست قاضی‌زاده هاشمی با اعضای هیئت مدیره بیمه دی

نشست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه دی چهارشنبه 5 مرداد ماه در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
نشست قاضی‌زاده هاشمی با اعضای هیئت مدیره بیمه دی/ارائه خدمات درمانی در اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران است/بیمه دی پاسخگوی مشکلات درمانی ایثارگران باشد

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، در این نشست با اشاره به وظیفه بنیاد برای خدمت رسانی به ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان گفت: ما یک وظیفه اصلی داریم که آبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران به آن گره خورده است و آن موضوع درمان خانواده شهدا و ایثارگران است که اهمیت فراوانی دارد.
معاون رئیس جمهور افزود: به دلیل افزایش سن جامعه ایثارگری، نیاز به خدمت رسانی به ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته است حتی اگر نرخ تورم در جامعه صفر باشد باید شاهد افزایش ارائه خدمات باشیم و وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در این موضوع افزایش پیدا می‌کند. موضوع بهداشت و درمان ایثارگران حتی نسبت به مسئله اشتغال، مسکن و معیشت ایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است و این خدمات با هم قابل مقایسه نیستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار نفر از ایثارگران خدمات معیشتی از بنیاد دریافت می‌کنند، عنوان کرد: در مقایسه با این رقم یک میلیون و ۵۸۰ هزار ایثارگر از خدمات بیمه درمان تکمیلی استفاده می‌کنند که باید پاسخگوی مشکلات آنها باشیم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از وضعیت ارائه خدمات درمانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: از گذشته وضعیت خدمات درمانی بیمه روند پر چالشی را به همراه داشته است و مشکلات خدمات رسانی به ایثارگران در استان‌ها با افزایش همراه بوده است و هم اکنون نیز بسیاری از استان‌ها از پرداخت هزینه‌های درمانی رضایت ندارند.
معاون رئیس جمهور در این نشست خطاب به اعضای هیئت مدیره بیمه دی، گفت: به عنوان مدیر بنیاد خواستار پاسخگویی شفاف هستم. این نشست تشکیل شده تا توضیحات لازم در رابطه با مشکلات بیمه ایثارگران ارائه شود. بنیاد دارای وظایفی است و تأمین منابع برای بهداشت و درمان ایثارگران نباید کم و یا تعطیل شود.
طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست به ارائه گزارشی از میزان بدهی‌ها و پرداخت‌های بنیاد در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و گفت: اولویت ما در بنیاد موضوع بهداشت و درمان ایثارگران است و مسائل دیگر در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.
اعضای هیئت مدیره بیمه دی در این نشست به بیان توضیحات و گزارشی در خصوص وضعیت بیمه دی و ارائه خدمات درمانی به ایثارگران پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi