شناسه خبر : 91926
یکشنبه 09 مرداد 1401 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس شفافیت در عملکرد بنیادرا ضروری دانست

دولت و بنیاد با توجه به شرایط دارویی کشور باید داروهای مورد نیاز جانبازان را فراهم نموده و در اختیار آنها قرار دهند...

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خواستار شفافیت در عملکرد و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده ایثارگر مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح شفافیت از سوی صحن علنی و تایید آن از سوی شورای نگهبان، شفافیت در عملکرد و اطلاع رسانی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری و لازم دانست و اظهار داشت: به نظر من شفافیت بسیار ضروری است و باید در تمام مسئولان کشور و همه دستگاه های دولتی از جمله بنیاد شهید باشد.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس طرح پیشنهادی مجلس و تایید شورای نگهبان بر شفافیت حداکثری برای همه دستگاه ها اعم از دولتی، موسسات عمومی، خیریه‌ها، سه قوه و... تصریح شده است.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس این طرح بنیاد شهید نیز موظف به رعایت شفافیت در عملکرد خود نسبت به جامعه ایثارگری است و همانند سایر دستگاه ها، موسسات و نهادهای دولتی لازم است در خصوص فعالیت‌های مستمر خود اطلاع رسانی کند.

نماینده ایثارگر مردم نجف‌آباد در مجلس یازدهم با اشاره به مصوبات ایثارگری بودجه ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: ما این گلایه را از دولت در زمینه تهیه و فراهم نمودن داروی جانبازان داریم. به نظر مسئولان ذیربط در این مورد، با توجه به شرایط دارویی کشور باید داروهای مورد نیاز جانبازان را فراهم نموده و در اختیار آنها قرار دهند.

اینستاگرام
مرسی
با عرض سلام و خسته نباشید.بنیاد شهید بعد از این همه سال مشخص نیست بر چه مبنی قانونی حقوق پرداخت میکمد.اگر قانون سال ۷۲ است چرا در یافتی حقوق ها نسبت به خدمات کشوری متفاوت است. چرا ذخیره مرخصی .بن .حق مسکن.و خیلی از یتم ها را ندارند.چرا برایشان حکم حقوقی بر مبنی قانون تعریف نشده؟چرا ماده ۵۱ اجرا نمیشود؟چرا نوع مجروحیت مشخص نیست.چرا ذخیره مرخصی حذف شدا؟چرا سنوات از زمان مجروحیت نیست؟چرا میزان حد اقل حقوق را کم زده اند؟در کل باید هیاتی ناظر تشکیل شود تا بر مبنی قانون مصوب عمل شود و سیتمی نه سلیقه ای قانون را تفسیر کنند.کجای قانون نوشته سن بازنشستگی ۳۰ سال پرداحت و ۶۰ سال سن؟ بلکه نوشته ۳۰ سال یا ۶۰ سال سن.کجای قانون نوشته از زمان برقراری حقوق از بنیاد ؟جانباز از زمانی که مجروح میشود از کار افتا ده محصوب میشود.تازه شامل ارفاق هم میشود.باید یک برنامه نوشته شود طبق قوانین و سیستمی و احکام حقوقی تعریف شود و خود سیستم محاسبه کند .متشکرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi