شناسه خبر : 91947
دوشنبه 10 مرداد 1401 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاهم‌نامه معاضدت قضایی میان بنیاد شهید ایلام و مرکز وکلای قوه قضائیه

انعقاد تفاهم‌نامه معاضدت قضایی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مرکز وکلای قوه قضائیه استان ایلام


جلسه امضاء تفاهمنامه معاضدتی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مرکز وکلای قوه قضائیه برگزار شد.

جلسه امضاء تفاهم‌نامه معاضدت قضایی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مرکز وکلای قوه قضائیه  استان ایلام با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز شنبه ۸ مردادماه، در سالن جلسات اداره کل بنیاد استان ایلام برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بنیاد را قدمگاه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نامید و گفت: همه ما مدیون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم با تمام توان خود در خدمت این عزیزان باشیم.
وی با اشاره به اهمیت مسائل حقوقی اظهار داشت: هر فردی ممکن است در بسیاری از مواقع با حقوق خود در جامعه آشنائی نداشته باشد، از این رو برای احقاق حق خود نیاز به گرفتن مشاوره دارد.
مدیرکل بنیاد استان ایلام ادامه داد: بخشی از جامعه معزز ایثارگری نیز با موضوعات و پرونده های حقوقی سر و کار دارند که در این خصوص، تفاهم‌نامه‌ای ای در جهت ارائه خدمات مشاوره به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منعقد شده است.
وی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه شرعاً و قانوناً نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مسئول هستند، یادآور شد: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدا و ایثارگران نبود، امروز این آرامشی که در کشور حاکم است، وجود نداشت.
اسدی همچنین خاطر نشان ساخت: بر اساس تفاهم نامه، خدمات حقوقی صرفاً به افرادی ارائه می شود که از سوی بنیاد معرفی شده باشند.
جعفر اجلالی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه  استان ایلام نیز در این جلسه گفت: از ظرفیت وکلای پایه یک برای رسیدگی به امور حقوقی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استفاده خواهد شد.
گفتنی است در این نشست تفاهم نامه معاضدتی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مرکز وکلای قوه قضائیه  استان ایلام توسط جمال اسدی مدیرکل بنیاد استان و جعفر اجلالی رئیس این مرکز امضا شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi