شناسه خبر : 91961
دوشنبه 10 مرداد 1401 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چون پایان کار نگرفته ام!

شنبه زاده - من فرزند شهید هستم. وام ساخت 100 میلیون گرفتم کل سند سه طبقه و پارکنگ در رهن می باشد. پایان کار شهرداری به خاطر آسانسور نگرفته ام.

در حال حاضر دوران مشارکت تمام شده و این یک سال است در آنجا ساکن می باشم و بانک 12درصد تاخیر می گیرد.

به این منظور که پایان کار نگرفته ام قسط بندی نمی کند. نمی دانم چه کار کنم.

اینستاگرام

عزیزم من فرزند بزرگوار شهید ، شما برای دریافت پایان کار از شهرداری ، ملزم به نصب آسانسور و سایر ملزومات می باشید ، مانند پارکینگ ، انباری برای هر واحد و ...
ای موضوع شما فرزند شهید هستی باعث نمی شود که از رعایت قانون ، در امان باشی شما که هیچ ، هیچ فردی نباید خودش را بالاتر از قانون فرض کند.
اکنون که شاهدیم خود مسئولانه بلندپایه کشور ، قانون گریزی می کنند امثال ایثارگران باید دررعایت قانون ، الگو و سرمشق باشند . از شما خواهشمندم نسبت به رعایت قانون از سایر مردم عادی ، بیشتر اهتمام بورزید.
روح پدر همه فرزندان شهدا ، در آرامش ابدی و قرین رحمت الهی
آقای قنبری اگر شهرداری رضایت بدهد، شما رضایت نمیدی؟

بله عزیز من ، دقیقا" درست فرمودید و اگر مسئولیت این کار با بنده بود هرگز و هیچگاه با اینکار موا فقت نمی کردم.
اگر همین امروز با این درخواست فرزند شهید عزیز ما موافقت شود و ایشان پایان کار دریافت نمایند ، مردم می گویند چون فرزند شهید بود ، بله دیگر و اینکار بزرگترین ظلم به فرزندان شهدا و ایثارگران است ، بنده باور ندارم که ایثارگران خود را بالاتر از قانون فرض کنند و بابت همین نقض قانون از سوی مسئولان ، اکنون ایثارگران بیشترین ضربه را دارند متحمل می شوند.
هم اینک که مردم عادی فکر می کنند ایثارگران نور چشمی هستند ، ولی ایثارگران چوب دوسر سوز شده اند ، برای همین تکرار می کنم ایثارگران برای رعایت قانون نسبت به مردم عادی ، باید بیشتر آنرا رعایت کرده ، الگو و سر مشق باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi