شناسه خبر : 92069
پنجشنبه 13 مرداد 1401 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدا به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: گفت: ادارات و دستگاه ها دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند، چرا که ما به دیدار با این عزیزان نیاز داریم.

نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با ریاست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرائی روز سه شنبه ۱۱ مردادماه، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: ادارات و دستگاه های اجرائی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند، چرا که ما به دیدار با این عزیزان نیاز داریم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: در برخی از این دیدارها نکات بسیار آموزنده ای برای مسئولان وجود دارد.
وی خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این امر مهم تاکید دارند و به صورت مستمر به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حتی ایثارگرانی که پیرو دیگر ادیان هستند، می روند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از مهمترین معروف ها در جامعه خواند و گفت: دیدار با ایثارگران باید به عنوان یک معروف در جامعه ترویج یابد، از این رو بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد مرکز، دیدار با جامعه معزز ایثارگری به تمام ادارات و دستگاه ها ابلاغ شده است.

جمال اسدی افزود: همه ادارات و دستگاه های اجرایی بر اساس این دستورالعمل مکلف شدند جهت قدردانی از این قشر عزیز با آنها دیدار نمایند. وی در ادامه تاکید کرد: پیگیری مسائل جامعه معزز ایثارگری و رفع مشکلات اداری آنان نیز باید به عنوان معروف در ادارات ترویج یابد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi