شناسه خبر : 92097
شنبه 15 مرداد 1401 , 06:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در ساری

مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم وداع با پیکر‌های مطهر شهیدان مدافع حرم مازندران «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش‌موسی» و «محمدامین کریمیان» شامگاه جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

این مراسم با حضور عزاداران حسینی حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش همراه با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار شد و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مازندران و شهرستان ساری با پیکرهای این شهیدان وداع کردند.


در این مراسم نماینده ولی فقیه در مازندران و فرمانده سپاه قدس سخنرانی کردند و اکبرنژاد یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مداحی پرداخت.

 

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در ساریهمچنین برنامه های متنوع دیگری برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و رشادتهای آنها برگزار شد. 

پیکر مطهر شهید رحیم کابلی صبح یکشنبه مصادف با تاسوعای حسینی در بهشهر و پیکر شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان بعدازظهر تاسوعا در بابلسر و پیکر مطهر شهید مصطفی تاش موسی روز دوشنبه مصادف با عاشورای حسینی در رامسر تشییع و به خاک سپرده می‌شوند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi