شناسه خبر : 92100
شنبه 15 مرداد 1401 , 07:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنیفر لوپز، حجاب و زن ایرانی

مرتضی قنبری وفا - متاسفانه هم اکنون در کشور ما اگر ببینید اکثر سلبرتی ها دارای حجاب نامناسب هستند! حتی آن عده از بانوانی که در نقش های مذهبی با حجاب کامل نقش ایفا می کنند، در زندگی شخصی و درعکس های سلفی دارای عکس های تاسف باری هستند.

چگونه می توان یک الگوی زن پاک و منزه را مثال زد که با پوشش مناسب برای دختران، زنان و نوجوانان نقش اسلامی و ایرانی را نشان دهد! متاسفانه‌تر از آن این است که ستارگان سینمای هالیوود آنچنان ظاهر دخترانه کشور ما تاثیر گذاشتند که امسال جنیفر لوپز در کشور ما ستاره می شود..!

آیا کشورهای غربی توانسته اند بر مشکلات فزاینده زنان فائق شوند، در حالیکه هانا آرنت از هویت زن و انسان قرن بیستم در غرب با فریاد به عنوان ماشین کار و انسان بی‌نهایت تنها یاد می کند؟

انسان مدرن، یک انسان بی نهایت تنهاست.(آرنت)

تراژدی زندگی مدرن این است که زندگی انسان ها تنها به کار و تلاش محدود شده است.(آرنت)

و در نهایت می بینیم که دخترانی که از سینمای ایران به آمریکا و اروپا رفته در فیلم پورن نقش ایفا می کنند، در فضای مجازی پست می گذارند، کپشن را به زبان انگلیسی نوشته تا غربی‌ترازغربی باشند...!

ای کاش هنرمندان زن ایرانی بتوانند با تعصب ایرانی و اسلامی خود، در صحنه هنر مانند سینما، موسیقی و یا امثالهم... به عنوان الگوی زن مسلمان کشورهای اسلامی ظاهر شوند و حرف خود را بزنند، فرهنگ ما بسیار غنی تر از فرهنگ عروسک های باربی و تازه به دوران رسیده هاست...!!!

اینستاگرام
عنوان جنیفر لوپز ، چه ربطی با متن داشت ؟!

خانم جنیفر لوپز خواننده ، هنرپیشه و رقاص ، که بعنوان یک سلبیریتی که خیلی طرفدار دارد ، به تازگی در سن 53 سالگی در سومین ازدواج پر حاشیه خود ، مانند ازدواجهای پر سر صدای قبلی خود ، با بن افلک هنرپیشه قدیمی هالیوود یا همان (بتمن) معروف ازدواج کرده و چنین افرادی اگر الگوی دختران ما باشند ، باید فاتحه نسل جوان خود را ، خودمان بخوانیم ...
این افرادی مانند جنیفر لوپز ، در زندگی خود هیچ حد و مرزی در عیاشی ندارند و ما باید با هشدار به جوانان خودمان ، آنان را از خطرات داشتن چنین الگوهای مبتذلی ، مطلع و روشنگری کنیم تا چشم بسته ، به دنبال آنان نیافتند ...!
شما نمیتونی برای کسی تعیین تکلیف کنی هرکی هرجور دوست داشته باشه زندگی میکنه مهم انسانیت انسانه همین خدایی هست که همیشه حواسش به بندگانشه حالا با هر دین و مذهبی پس دخالتت بیجاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi