شناسه خبر : 92102
شنبه 15 مرداد 1401 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزاداری جانبازان در آسایشگاه شهید مطهری اصفهان/تصاویر

این هیأت ظهر تاسوعا و عاشورا نیز میزبان هیات های مذهبی رزمندگان و تشکل های مذهبی می باشد که همراه با نماز ظهر و عصر مراسم شروع می شود و پس از سخنرانی هیات ها ...

فاش نیوز - «هیات متوسلین به حضرت ابولفضل العباس(ع)» جانبازان اصفهان در سال۱۳۶۲در محل آسایشگاه به همت تعدادی از جانبازان قطع نخاعی اصفهان تشکیل و از همان زمان تاکنون این هیات همه ساله در دهه اول محرم مراسم عزاداری و وعظ برگزار می کند که مورد استقبال مردم شهیدپرور و هیات های مذهبی شهر نیز قرار گرفته است.

 این هیأت به طور متوسط هرشب میزبان حدود ۱۲هیات مذهبی از سطح شهر می باشد و در پایان مراسم حدود ۳تا۵ هزار پرس غذای نذری بین عزادان توزیع می گردد.

این هیأت ظهر تاسوعا و عاشورا نیز میزبان هیات های مذهبی رزمندگان و تشکل های مذهبی می باشد که همراه با نماز ظهر و عصر مراسم شروع می شود و پس از سخنرانی هیات ها به سینه زنی و مقتل خوانی می پردازند و حدود۱۰هزار پرس غذای نذری ناهار توزیع می گردد.
تمامی هزینه های هیات متوسلین به حضرت ابولفضل العباس (ع) توسط جانبازان اصفهان تامین می گردد.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان شهیدمطهری اصفهان در خیابان کمال اسماعیل، جنب پل خواجو واقع است.
 

تصاویری از مراسم عزاداری هیأت ابوالفضل(ع) جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان در دهه محرم امسال (1401)


| به کوشش جانباز منصور بنایی‌زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi