شناسه خبر : 92103
شنبه 15 مرداد 1401 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخی پارکینگی از طرف...و دندان‌شکن به ما!

انصاف چیز خوبیست که گاهی مطبوعات و سایت های ما باید داشته باشند و با پرداختن به این مسایل باعث نشوند هر کسی از هرجا ناراحت است دق و دلی اش را اینجا خالی کند! و خدا نیاورد روزی را که سایتی خودش دق و دلی داشته باشد!...

عرفان - خیلی جالب است که در تصویر دو دهنه پارکینگ دیده می شود که کرکره خورده است و پنج دستگاه ماشین، حالا بقیه پارکینگ های کرکره خورده کجاست معلوم نیست، احتمالا نویسنده این متن برای آینده هم برنامه داشته است که نکند بچه های بنیاد برای دهنه های دیگر هم کرکره بزنند!

برای نویسنده محترم این متن و منتشر کننده آن لازم دانستم این مطلب را اشاره کنم که طبیعتا پارکینگ خودروهای تیم حفاظت هر نهاد یا وزارتخانه ای مطابق استانداردهای امنیتی جاری در کلیه وزارتخانه ها و نهادها باید از یکسری از استانداردها برخوردار باشد و با توجه به ماهیت فعلی پروژه ساختمان در حال ساخت بنیاد و حضور اقشار مختلف کارگران پروژه ای مستقر در ساختمان مذکور و به تبع آن، عدم امکان کنترل امنیتی در شرایط فعلی آن ساختمان، محصور کردن محیط خودروهای ویژه تیم حفاظت امری معقول و منطقی است؛ چرا که به لحاظ لزوم تردد این خودروها به اماکن حساس دولتی و امنیتی رعایت استانداردهای قید شده امری ضروری‌ست و خدای نکرده درصورت حدوث اتفاقی، بلاشک توسط امثال این نویسنده محترم و رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری تحلیلی محترم تر! مورد بازخواست قرار می گیرند که با توجه به شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران و احتمال برنامه ریزی ضد امنیتی دشمنان قسم خورده نظام چرا به این موارد دقت نشده است!

جالبتر از آن اینکه در پاراگراف آخر مطلب آمده است که برای مدیران در "پارکینگ عمومی، کرکره برقی زده شده"!!! خوب عزیز من اگر پارکینگ بنیاد است که دیگه عمومی نیست و تابع قوانین و مقررات خودش می باشد و نهایتا قرار نیست که رفتار اشتباه مامورین حفاظتی در جلوگیری از پارک ماشین شما در هر جایی که تمایل داشتید، باعث بشود کل داستان را زیر سوال ببرید و با بزرگنمایی و سیاهنمایی بزنید زیر میز! و نهایتا سخنی با مسئولین این سایت، انصاف چیز خوبیست که گاهی مطبوعات و سایت های ما باید داشته باشند و با پرداختن به این مسایل باعث نشوند هر کسی از هرجا ناراحت است دق و دلی اش را اینجا خالی کند! و خدا نیاورد روزی را که سایتی خودش دق و دلی داشته باشد!

اینستاگرام
توجيه خوبى بود
خیلی نامردی همین
باسلام.
بسیار قابل تامل است که بااین همه انتقادی که به بخشهای مختلف بنیاد و قصور وکوتاهی صورت گرفته و قوانبن برزمین نانده و استیصال برخی از مدیران ارشد بنیاد، چرا جوابیه ای در پاسخ به انتقادوپیشنهاداتی که از سوی ایثارگران و جانبازان در این سایت منتشر میشود، داده نمی شود!!
و البته جای بسی خرسندی است که لااقل این مطلبی که یکی از جانبازان نخاعی و ویلجری دررانتقاد به نصب کرکره برقی برای پارکینگ نورچشمی های شاغل و یا مامور به خدمت!!!! در بنیاد نوشته و منتشر شده از نگاه نافذ و تیزبین این نویسنده محترم پوشیده نبوده و بلادرنگ دز قامت مدعی المسئولین بدان پاسخ داده است!
ضمن اینکه برای حقیر در رابطه با این جوابیه و ادعای رعایت پروتکل های امنیتی و حفاظتی این سئوال پبش آمده که در سازمانی مانند بنیاد چه مدیرانی شامل موارد حفاظتی می شوند. آیا غیر از شخص شخیص ریاست عالی و یا نماینده ولی فقیه در بنباد، مدیرانی که شامل رعایت موارد امنیتی میشوند چه کسانی هستند؟
به باور نگارنده، حتی دستگاه حساس و بشدت امنیتی وزارت اطلاعات هم این همه شخصیت و مدیر ندارند که برای خودرو هرکدامشان، یک پارکبنگ مستقل و با کرکره وجود داشته باشد.
ضمن اینکه آیا غیر از این است که پارکینگ ساختمان بنیادشهید با دوربین های مداربسته و توسط نگهبانان و عوامل حراست بشدت کنترل میشود و غیر از تعداد اندکی از جانبازان ویلچری و برخی از مدیران و پرسنل شناخته شده بنباد، اصولا کسی نمیتواند وارد ساختمان و حتی پارکینگ ساختمان بنیاد بشود. پس این پروتکل و موازین امنیتی چه معنایی میتواند داشته باشد.
و البته سئوال و ابرادات بسیار دیگری که در این جوابیه دیده میشود.
امیدواریم بجای فرافکنی های معمول مدیران بنیاد، شخص آ۳ای دکتر قاضی زاده هاشمی و حاج آقاشکری به این موضوع رسیدکی عاجل نمایند تا بلکه از این آلامی که جدیدا برای جامعه ایثارگران وجانبازان پیش آمده، کاسته شود.
سلام علیکم
ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان را تسلیت عرض می کنم
همین که احتمالاً یک نفر از بنیادشهید « عرفان » برای یک بار هم که شده از حالت صم یکم و بی تفاوتی خارج شده و جوابیه ای ( که البته بررسی صحت و سقم آن هم در توان ما نیست و شاید هم صحیح باشد ) داده جای شکرش باقیست و قابل تحسین .
واقعیت این است که به این باور رسیده بودم که مطالب انتقادی که ایثارگران ارایه و در این سایت منتشر می شود را هیچ کدام ؛ مسئولین بنیاد نمی خوانند
و بیشتر حالت سوپاپ اطمینان دور همی و تخلیه ناراحتی ها فشار عصبی و جلوگیری از انفجار را دارد
و به عبارتی در نهایت حکم « کوبیدن آب در هاون » را دارد
و با این جوابیه اندکی امیدوار شدم
و اما سخنی با نگارنده جوابیه جناب آقای « عرفان» اولاً : اگر احدی از ایثارگران در زیر مطلبی نظری می نویسد به جهت عقده گشایی نیست بلکه موارد متعددی از بی مهری قانون‌گریزی سردوانیدن و....‌‌از جانب مسئولین و کارمندان بنیاد دیده که ذهنش مخدوش و پر از سئوال های بی جواب و آماده واکنش های هیجانی است.
تانیٱ : شما فاش نیوز را متهم به دق و دل داشتن نکنید چون اصلأ این طور نیست
چرا ؟!
وقتی که فاش نیوز نامه های تشکر از مسئولین بنیاد شهید در قبال اقدام انجام نشده و به نام جمعی از خانواده شهداء جانبازان و ایثارگران که اصلاً نگارنده آن مشخص نیست را منتشر می کند
و نامه های انتقادی و صریح بنده حقیر خداوند جلیل « تقی جعفری » خطاب به آقای رییسی ریاست محترم جمهور در خصوص پرداخت حق پرستاری طبق قانون ؛ و سایر افراد را سانسور می کند
دور از انصاف است که شما فاش نیوز را متهم به جانبداری کنید
خداوند ان شاءالله به قلب ذهن و باور مسئولین ما این مطلب را حک و ثبت کند که ایامی که جهت خدمت به خلق روزیشان شده است
را به امور خلاف این امر نپردازند
ان شاءالله آمین
جناب آقای عرفان
حضرت امام (ره) فرمودند :
اگر روزی مسئولین از خوی ارزنده کوخ نشینی به کاخ نشنینی توجه کنند آن روزی است که انحطاط برای خود و کسان دیگر پیدا میشود و باید برای این کشور فاتحه بخوانیم
همچنین مقام معظم رهبری بارها در این خصوص مطالبی بدین شرح ایراد نمودند:
رفتن به سمت تجملات رفتن به سمت ارتجاع است
شما از چه انتقاد دارید و ناراحتید
از اینکه کسی حرف حق زده و سایتی آنرا انتشار داده
چرا از کسانی که رفتار متفاوت و اشراف گونه مسئولین را بازتاب نموده اند رنجیده اید
آیا این توهمی بیش نیست که فکر می کنید ممکن است از سوی دشمنان نظام برای مسئولین (بی توجه به وظایف اصلی خود در برابر ایثارگران و شهدا) بنیاد خطری باشد
اگر واقعا بدنبال اجرای قانون در حفظ و حراست از جان و مال مسئولین هستید بد نیست نیم نگاهی نیز به خدمات درمانی جانبازان و یا خودسوزی فرزندان شاهد همچنین قوانین مغفول ایثارگران و خانواده شهدا هم داشته باشید
حرف از منطق و عقل میزنید ولیکن در خصوص حق و حقوق و حتی درمان قشر معظم ایثارگران بندرت جای پای عقل را میتوان دید گواه سخنانم قرارداد با بیمه دی و عدم ارائه بسیاری از خدمات پزشکی یا بانک دی یا سهام ثشاهد وووو که متاسفانه اینجا مجال گفتن نیست
بهتر است به جای داشتن دغدغه خوی اشرافیگری دغدغه خدمت داشته باشید و از کسانیکه انحراف شما را با خط کش انقلاب می سنجند به جای تقابل از آنها تقدیر نمایید و ساده زیستی و همراه با مردم بودن را الگوی خود قرار دهید
با سلام.
....و خیلی جالب است که شما هم بدانید اولا جامعه ایثارگری هر مطلبی را که در سایت فاش نیوز و یا در سایتهای دیگر خبری(مرتبط با ایثارگران ) درج میشود عجولانه در مورد آن قضاوت نمی کنند . معدود نظرات آمده در ذیل مطلبی که برادر بزرگوار جانباز ویلچری بیان کردند مؤید همین امر است.
ثانیاً به نظر من، شما به جای دلخور شدن از مسئولان فاش نیوز می بایست سپاسگزار آنها باشید که این مطلب را برای جامعه هدف در سایت خود گذاشتند و شما آمدید و با ادله محکم رئیس پسند از بنیاد دفاع کردید !!!!
ثالثا انصاف و ادب چیز خوبیست لطفاً عصبانیت خود را کنترل کنید و به ولی نعمت خود برچسب ( هرکسی) نچسبانید!!!
جناب عرفان عزیز که نفرمودید دارای چه پست و مقامی در بنیاد هستید برای همیشه در خاطر مبارک باشد که جانباز هر کسی نیست !!!
دیروز در سازمان برنامه و بودجه به جانباز توهین می شود و امروز در بنیاد !!!
رابعاً آه و ناله و فریاد جانباز را دق دل فرض نکنید . لطفاً کمی با ما مهربان باشید ضرر نمی کنید !!!!
اینقدر به فکر امنیتی کردن بنیاد و ناامن جلوه دادن حضور ولی نعمتان خود نباشید!!!

کلام آخر، در این روز عزیز تاسوعا که روز بزرگداشت اسوه ادب، ايثار، دلاوري ، وفا و مردانگی حضرت ابالفضل ابالفضل العباس می باشد از آن بزرگوار می خواهیم آه و ناله ما را به فرمانده اصلی برساند!!!
کاش از تاریخ عبرت می گرفتید:
( آنانکه قدر مدافعان شان را نمی دانند هرگز روی آرامش را نخواهند دید !)

مقام معظم رهبری :
«با رزمندگان و ايثارگران نبايد طوري رفتار شود كه نسبت به كار بزرگي كه انجام داده اند و بهاي سنگيني كه براي جهاد پرداخته اند بي احترامي و بي عنايتي شود، ما بايد با ايثارگران رفتاري داشته باشيم كه احساس كنند ما قدر ايثار آن ها را مي شناسيم و اهميت هزينه اي كه در اين راه داده اند مي دانيم، بايد برخورد ما با ايثارگران نماد تكريم و احترام باشد.»
والسلام
بدترین...
متأسفانه،،، بنیادشهیدوامورایثارگران بوده و هست.
با مستندات عرض میکنم.
اگر رسانه هایی خواست،، رسانه ای کند، آماده پاسخگویی هستم.
البته خیلی ازاین موضوعات توسط افرادمعتبربیان شده است.
اما چه فایده!
مثل افشاگری های رئیس جمهور وقت، آقای دکتراحمدی نژاد
مثل افشاگری5000000000000تومانی بانک دی توسط ریاست فعلی بنیاد، آقای دکترقاضی زاده هاشمی
قصه ها و دردها و... خیلی زیاده!
جامعه هدف را علنی دعوت کنید تادرحضورمردم بزرگ ایران عیب ها و ننگ های شمارابازگوکنند.
انقلاب ما بزرگ ومقدس است.
افراد ضدانقلابی با نام انقلابی بودن،،، آبروی انقلاب را می‌برند،
و سرمایه و اندوخته ای تقدیم رسانه های بیکار آنطرف آبی می‌کنند.
و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi