شناسه خبر : 92104
شنبه 15 مرداد 1401 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه آموزش عالی بنیاد

فاش نیوز -  فرزندان شهدا و ایثارگران پیام دادند اقای پورعباس رییس سازمان سنجش به صورتجلسه دیوان که متضمن همراهی و همکاری قوه قضاییه است و نمایندگان ایشان نیز آن را امضا کرده اند اهمیتی نمی دهد.
حتی ایشان تصمیم دارد آیین نامه ماده ۷۰ را که در همین خصوص است و جهت رفع مشکل است و گویا در سه شنبه همین هفته با همت آقای دکتر قاضی زاده که به سبب حیاتی بودن و فوریت آن با حال مریضی در هیات دولت شرکت‌ کرده و آن را به تصویب رسانده به دنبال بهانه دیر ابلاغ شدن، آن را اجرا نکند. این در صورتی‌ست که همین فردا بنیاد یا سازمان سنجش می تواند ابلاغ سریع آن را از دولت بخواهد.  

 خواهشمند است به هر نحو که امکان دارد حرمت و حق این یادگاران شرف و عزت این کشور حفظ شود و بواسطه اتمام وقت کنکور که تافردا باید تعیین تکلیف شود، ترتیبی اتخاذ گردد با آقای پورعباس صحبت شود تا خدای ناکرده قریب سه هزار فرزند شهید و ایثارگر را از حقشان امسال محروم نکنند.
باتشکر و سپاس

اینستاگرام
عرض سلام. امسال هم مثل سالهای قبل در دفترچه های کنکور برای دانشگاه های خاص ازجمله" دانشگاه فرهنگیان" ، دانشگاه علومپزشکی ارتش وبقیه الله"، و شرط پذیرش دانشجوی فوریت های پزشکی "" در دانشگاه های علومپزشکی ،،شرط سن و درنتیجه محدودیت برای فرزندان جانباز میگذارند ،، و تحت هیچ شرایطی این شرط سن قابل تغییر نیست !!! چرا این شرط سن را برای فرزندان جانباز برنمیدارند؟؟ واقعا دلیلش چیه که این دانشگاه ها باید این قوانین را برای خودشان بگذارند...حتی برای استخدام شدن هم این شرط سن را در این حد نمیگذارند مثلا فرهنگیان و فوریت پزشکی تا ۲۴ سال سن را گذاشته اند . !!! نمایندگان ایثارگر لطفا برای محدودیت شرط سن فرزندان جانباز در کنکور پیگیری کنید .....
سلام .آیین نامه جدید سهمیه ایثارکران در تاریخ 12 مرداد ماه به تصویب دولت رسید .اما کماکان هیچ اطلاعیه یا خبری در سایت سازمان سنجش در این باره وجود نداره .
مسئولین آموزش بنیاد شهید لطفا پیگیری کنید تا ارگان ها از زمان تصویب اجرایی کنن ارگان هایی مانند سازمان سنجش و آزمون وزارت بهداشت (چند روز دیگه اعلام نتایح انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت هست )
سلام ، حدود یکسال از تشکیل دولت انقلابی گذشت اما کماکان برخی مسولان دولت قبل هنوز در پستهای حساس حضور دارند که در تضاد با سیاستهای دولت انقلابی موجب کندی حرکت انقلاب هستند.
در انتخابات ریاست جمهوری پیام آشکار ملت ایران حکایت از انتخاب قطعی آقای رییسی داشت تا با عنایت به سوابق درخشان ایشان در مبارزه با فساد و ولایتمداری امیدوار به پاکسازی عوامل نفوذی و فاسد باشند لیکن یکسال از انتخاب آقای رییسی گذشته در حالیکه عوامل نفوذی و فاسد همچنان در پستهای حساس مدیریتی در تضاد با سیاستهای دولت انقلابی فعال هستند.
یکی از معضلات بزرگ حضور مدیران نفوذی کارشکنی و ظلم به ایثارگران و بسیجیان بوده که اکنون نیز با وجود دولت انقلابی هنوز معضلات ادامه دارند لذا از جناب آقای رییسی تقاضا داریم نسبت به تغییر مسئولان ناکارآمد در دولت انقلابی اقدام کند.
شناسایی اینگونه مدیران بسیار ساده است زیرا چنانچه از نیروهای انقلابی شاغل در ارگانهای نظام اسلامی سوال شود آنها را بخوبی میشناسند و معرفی خواهند کرد. نیروهای انقلابی اعم از ایثارگران و بسیجیان شاغل سالهاست از کارشکنی و ظلم توسط مسئولان نفوذی و فاسد انواع درد و رنج را تحمل کردند و امیدوار بودند با تشکیل دولت انقلابی مسئولان نفوذی و فاسد برکنار شوند تا مسئولان انقلابی زمام امور را بدست گیرند اما افسوس که تا این تاریخ دولت انقلابی خالص و یک دست محقق و عملی نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi