شناسه خبر : 92106
شنبه 15 مرداد 1401 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش بنیاد به یک مطلب: پارکینگ ویژه برای مدیران نداریم

مدیرکل پشتیبانی بنیاد درباره راه‌اندازی ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و قضیه پارکینگ های اختصاصی کرکره دار توضیحاتی را در سایت ایثار ارائه داده است

فاش نیوز - در پی درج مطلبی با عنوان «بنیاد شهید، پارگینگ عمومی و کرکره برقی؟!» در این پایگاه خبری مستقل ایثارگران، مدیرکل پشتیبانی بنیاد درباره راه‌اندازی ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و قضیه پارکینگ های اختصاصی کرکره دار توضیحاتی را در سایت ایثار ارائه داده است که از نظرتان می گذرد.

متن کامل خبر سایت ایثار به این شرح است:

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌اندازی بخش‌هایی از ساختمان مرکزی بنیاد به منظور جلوگیری از هزینه‌های سربار و اضافی، افزایش بهره‌وری و رفاه حال مراجعین و ایثارگران عزیز خبر داد.

 
توضیحات مدیرکل پشتیبانی بنیاد درباره راه‌اندازی ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران/پارکینگ ویژه برای مدیران نداریم

به گزارش «ایثار»، شاهرخ رامزی با بیان اینکه پروژه ساخت و راه‌اندازی ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال 1395 آغاز شده است، گفت: متأسفانه به دلایل مختلف راه‌اندازی و تکمیل این ساختمان سالیانه زیادی به تأخیر افتاده بود که باعث معطل شدن سرمایه و امکانات زیادی شده بود علاوه بر این مراجعین بنیاد به دلیل پراکندگی واحدها و ساختمان‌های بنیاد در سطح شهر تهران و فقدان امکانات اولیه مانند پارکینگ در این ساختمان‌ها دچار زحمت بودند.
مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی ابتدای شروع به فعالیت در بنیاد دستور تعیین تکلیف و تکمیل این ساختمان را صادر کردند و بدین ترتیب با تعدیل هزینه‌های پیش بینی شده و در اسرع وقت این ساختمان در حال تکمیل است و بخش‌هایی از آن نیز راه‌اندازی شده است که در نهایت با تجمیع ستاد بنیاد صرفه‌جویی بسزایی در بودجه و وقت خواهیم داشت.
وی با اشاره به برخی مطالبی که در مورد پارکینگ‌های این ساختمان منتشر شده است، گفت: پارکینگ این ساختمان در حال تکمیل است و پس از بهره‌برداری فضای مناسب پارکینگ برای سهولت دسترسی مراجعان از جمله جانبازان معزز پیش‌بینی خواهد شد و ایثارگران عزیز می‌توانند با مراجعه به این ساختمان به صورت متمرکز به همه بخش‌های بنیاد دسترسی پیدا کنند که زمینه رضایتمندی این عزیزان فراهم خواهد شد.
رامزی در مورد تصاویر منتشر شده از تعدادی پارکینگ اختصاصی و محصور شده در این ساختمان گفت: با توجه به عدم تکمیل و فضای کارگاهی فعلی ساختمان، این اقدام به درخواست برخی نهادهای امنیتی برای خودروهای مأموریتی بنیاد که به مراکز حساس کشور تردد دارند برای دو دهنه و به ظرفیت حداکثر 6 پارکینگ صورت گرفته است و البته یک دستورالعمل کلی است که در همه سازمان‌ها و نهادها اجرا می‌شود و این پارکینگ‌ها منحصراً در اختیار خودروهای مرجع حفاظتی قرار دارند.

اینستاگرام
آقای مدیر کل ،ببخشید اگر این ماشینهای گران قیمت نباشد نمیتوانند با ماشین معمولی به مراکز حساس کشور تردد کنند؟ مگر بنیاد هم تیم حفاظتی و عملیاتی دارد؟؟ شاید هم ماشین معمولی درشان مقامات نیست که با آن تردد کنند ....
باسلام. آقا اصلایکی به من بگه کلا کار این همه کارمند در بنیادشهید چیه بخدا به جرأت میتونیم بگم دو سومشون از صبح که میرن بیکارن کلا چون جانبازان زیاد مراجعه ندارن همه الکترنیکی شده پرکارترین در بنیادها آبدارچیها هستندو کم کارترینها روئسای بنیادها که فقط نشسته اند و زورشون میاد یه امضا بزنن نظارتی هم اصلا ندارن از هیچ جا ونه از هیچکس

ایکاش بنیاد شهید نسبت به تمام خبرها واکنش نشان داده ، اظهار نظر می کرد و صرفاً به مسائلی مانند پارکینگ و پارک ماشین ها اقدام به انتشارجوابیه نمی کرد.
هر روزه شاهدیم که از عملکرد بنیاد شهید هزاران جانباز نقد و گلایه دارند اما بنیاد شهید هیچ توجهی این انتقادات ندارد و در مسائلی چون این مورد اظهار نظر کرده و جواب میدهد یعنی این همه حجم کم کاری هیچ توجیهی ندارد اما پارک ماشین در پارکینگ بنیاد شهید اینقدر مهم و با ارزش است؟
از روابط عمومی بنیاد شهید انتظار می رود نسبت به تمام مسائل و اقدامات بنیاد شهید واکنش نشان داده و جوابیه درخور توجهی جهان نشان دهد تا شفافیت کار را نشان دهد.
مگه وزارت اطلاعاته؟؟!! که به درخواست نهادهای امنیتی به دلیل ماموریت شهرستان دستور بسته شدن پارکینگ صادر شده ؟!
آخه این چه استدلالی یه ؟؟؟؟؟؟و اینکه در جهت تائید حرف اون دوستمون ، درست میگه ، به خدا هر وقت رفتیم تو بنیاد نصفشون یا با تلفن حرف میزنند یا با تلفن همراه بازی میکنند و زورش میاد جواب سلام بدن !!!
اصلااین همه کارمندوملک واموال میلیادری دارندکه عده ای محدوداستفاده میکنندچرا.میگندبودجه نداریم حق پرستاری بدیم پاداش که هم بلاتکلیف ماند.خودروی جانبازان بایگانی شد.این ملکهارابفروشیدپول همه بدید همه راهم بازخریدکنیدشمارابخیرومارابسلامت .الان ایثاروشهادت شده گوشت قربانی که گاهی این میکشدگاهی آن هرکس یه گوشه ای رامیبرند.درحالیکه برخی ازخانواده هادارندمنفجرمیشوندچرا؟مگه بنیادگداءاست بنیادیکی ازثروتمندترین نهادکشوراست ولی جانبازوخانواده هامحتاج!!!.....آینهنه تنش ودلخوری واسترس وفشارهای روحی و وبرای چی مگه ناتوان گداءهستند.بگذاریداین دم آخری جانبازان و والدین شهدای گرانقدروآزادگان ودردکشیده هانفس بکشندفقط همین..عاشورای حسینی برهمگان تسلیت باد.التماس دعا.
باسلام بخدا نمی خوام همه برادران وخواهران کارمند بنیاد رابایک چوب بزنم به ولاه کارمندهایی رامیشناسم که ....
چی بگم خداآن رئیس بنیاد را که اینها راکه استخدام کرد ازش نگذره آدم خجالت میکشه بگه اینها جانباز وکارمندبنیاد شهید بودنندالحمدلله هالا آنها بازنشست شده اند خداراشکر پس راه نیاریدتوی بنیادهمه چیز هست جز خدمت دیگه چی بگم که۰۰۰۰۰
ساختمان کمیسیون پزشکی واقع درخیابان وصال!
اولأ درب ساختمان بسته اس!!!
دومأ بعداز زنگ آیفون، هدایت میشی به یک اتاقک در ابتدای ساختمان!
که 2نفر باصطلاح پاسخگوی ارباب رجوع باشند! که نییییستند!!!
به افراداین اتاقک دیکته شده که جانبازان را دست به سر کنند!!!!!
باتوجه به اینکه اکثرجانبازان ازراه دورآمده اند(شهرهای مختلف)!!!
میخوایم جواب درست وقانونی بگیریم،، کسی پاسخگو نیست!
آقای مدیر و کارکنان پشت درب های بسته!!!!!
آقای معاونت بهداشت ودرمان هم نمیره سر بزنه ببینه که اینها چه می‌کنند!
آقای ریاست سازمان هم که تازه تشریف آوردند ازهمه چیز بی خبر!
و...
بیشترین اعتراضات ارباب رجوع در ادارات،،، مربوط به بنیادشهیدوامورایثارگران است!!!!!!!!!!
این یعنی فاجعه!
مدیر مسئول محترم سایت وزین فاش نیوز
سلام علیکم
امروز برای کاری به بنیاد مراجعه و برای پارک خودرو به پارکینگ بنیاد مراجعه و رفتم بسمت پارکینگ حوزه ریاست، دیدم هیچ اثری از کرکره های برقی نیست و همه آنها بطور کل برداشته شده است.
خدا را شکر با پیگیری و انتشار خبر در آن سایت و کامنت های متعدد ایثارگران عزیز، مطالبه این عزیزان به سرانجام رسید.
بدین وسیله از جناب‌عالی و همکاران پرتلاش تان و همچنین از ایثارگرانی که مجددانه موضوع را پيگيري نمودند، نهایت تقدیر و تشکر را بعمل می آوریم.
و همچنین از مسئولین محترم بنیاد که به سرعت به این مو ضوع رسیدگی و به اعتراض ایثارگران جامه عمل پوشاندن و دغدغه این عزیزان را مرتفع نمودند، سپاسگزاریم.
سلام بردار من خبر نداری اون رو کندند بردن چند طبقه پایین تر اخوی
کلی هم هزینه کندن و چسباندن مجدد شده دلت خوشه برادر
چی شد که این مطلب پارکینگی را دیدید؟!! مثل اینکه پارکینگتان خیلی برایتان ازبقیه موضوعات ومسائل مهمتر است!! خوب بود اگر بقیه مطالبی که دوستان جانباز وایثارگر در این سایت به عنوان انتقادو نظر و پیشنهاد میگذارند را هم ببینید و حرفی بزنید !! شما مسئولین برای زیبا سازی کارهایتان فقط سریع واکنش میدهید؟!... اگر برای بقیه مشکلات هم اینطور پیگیر بودید که کشورمان گلستان میشد !.... پدر بنده به عنوان یک جانباز زیر ۲۵ درصد هر وقت پایش را در آن بنیاد گذاشت با تحقیر برخورد کردند در هر موضوعی اگر مساعدتی میخواستیم این جمله را میشنیدیم که نخیر شما زیر ۲۵ درصد هستید شامل شما نمیشود!!! ببخشید خیلی از مدیران و مسئولان را باید برداشت وجایشان گل وسبزه کاشت !!!....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi