شناسه خبر : 92141
سه شنبه 18 مرداد 1401 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرمت اهل قلم را پاس بداریم!

فاش نیوز - خداوند به قلم، عظمت و شکوه و به اصحاب آن عزت و احترام داده است و این بزرگی خداوند متعال است که عزت و احترام را به هرکس که بخواهد می دهد.

آنان که قدر و منزلت این جایگاه را می دانند باید تمام سعی و تلاش خود را صرف حقایق کنند تا قلم را در مسیر خدمت به انسانیت، عدالت‌خواهی، مکتب و رضایت پروردگار حرکت دهند.

در تمام دنیا اصحاب قلم و مطبوعات، مغضوب کسانی هستند که با انسانیت فرسنگ‌ها فاصله دارند و قدرت طلبانه به دنبال سلطه بر مال و جان مردم‌اند.

چون با حضور اهالی قلم همواره منافعشان در خطر بوده و دسترسی آنها نیز به ثروت عمومی سخت و دشوار می شود.
صیانت و پاسداری از قلم و حفظ شأن این جایگاه در گام اول وظیفه خطیر اهالی قلم است و ضرورت دارد تا بی نهایت مواظب باشیم که قدم ها به وادی قلم فروشی نرسد.
در عصر حاضر که عده ای با قلم های مسموم با آبرو و حیثیت دیگران بازی می کنند و ضمن تضییع حقوق افراد، صاحب اموال، املاک و حساب های نجومی می شوند، کار برای اصحاب قلم بسیار دشوارتر و خطیرتر است. 

پاسداران حرمت قلم باید تمام حواس خود را جمع کنند تا گرفتار تطمیع ها نشوند و بی هراس از تهدیدها، با قلمشان گام های خود را در راه روشنگری و عدالت‌محوری بردارند.
شوربختانه باید یادآور شد که افراد صاحب قلمی مانند شهید صارمی و شهید آوینی و امثال آنها در راه روشنگری، جان عزیز خود را فدا کردند و آحاد جامعه از وجود این افراد محروم شدند. اگر چه در مقابل، متاسفانه کسانی بودند که از خداوند مهربان غافل و حرمت قلم را نگه نداشتند و تسلیم زر و زیور دنیا شدند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار، بهانه ای شد تا چند سطری درباره اهمیت جایگاه قلم و اصحابش بنویسم و یاد و خاطره شهید صارمی و کسانی که در این عرصه با ارائه خدماتی به خلق الله موجب رفع آزار و اذیت از بِلاد شدند را گرامی بدارم.
به امید آنکه بزودی نویسندگان خبر ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج)را قلمی کنند و در خدمت آن وجود نازنین - که سال هاست همه انتظار آمدنش را می کشند- قرار بگیریم.

| حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
باسلام وخسته نباشید بنده فرزند جانبازمحمدرضا بیدکی ۵۵درصد استان یزد شهرستان مهریزم متولد ۱۳مرداد ۱۳۶۷بامدرک کارشناسی ارشد صاحب دوفرزند وآزمون استخدامی آموزش وپرورش دبیری جغرافیا استان یزد مرحله اول قبول شدم ومصاحبه دادم ۱۲تیرماه منتهامرحله دوم مردود خواهشمندم همکاری های لازم رابه عمل آورید درسن ۲۰سالگی همسرم را دراثرسانحه تصادف از دست دادم باوجود پسر۴ماهه ادامه تحصیل دادم وبعداز اون مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا را گرفتم تواین مدت بانبود همسرم ووجود طفلم دوست داشتم فرد مفیدی واقع بشم والان بعداز ۸سال ازدواج کردم ووصاحب دوفرزندم دوسال متوالی امتحان استخدامی دادم خواهشمندم میشه اعتراض بنده را بررسی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi