شناسه خبر : 92166
سه شنبه 18 مرداد 1401 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیاد شهیدبه مناسبت روز خبرنگار

گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده شهدای خبرنگار

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت و به محضر خانواده شهدای خبرنگار ادای احترام کرد.

 
پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز خبرنگار/گرامیداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده شهدای خبرنگار

به گزارش «ایثار»، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، بیانگر نقش و اهمیت فعالیت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه در هدایت افکار عمومی، فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌باشد. آنان که با ابزار فکر و قلم می‌توانند در به تصویر کشیدن حقایق و واقعیت‌ها در جامعه نقش‌آفرین باشند چنانکه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ما توانستند در آگاهی‌بخشی و به تصویر کشیدن ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران و وقایع جبهه و جنگ نقش مؤثری ایفا نمایند و در این مسیر نیز برخی از این عزیزان جان خویش را نثار کردند و به درجه والای شهادت رسیدند. همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: «امروز رسانه‌ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگى انسان‌ها را القاء می‌کنند و تعیین کننده هستند.»
بی‌شک دنیای امروز نیاز به اطلاعاتی دارد که در برابر اقدامات قدرت‌های استکباری و پوچ‌گرایی دنیای مادی، بتواند فرهنگ ارزشی و معنوی را به نسل کنونی نشان دهد و راهنمای آنان جهت گام برداشتن در مسیر آرمان‌های والای الهی و انسانی باشد و از این‌رو تلاش و اقدامات فعالان خبری در این عرصه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. در این دوران خبرنگاران رسالت خطیری دارند و باید پیام حق و شهدای راه حق را به جهانیان برسانند همانگونه که حضرت زینب (س) توانست پیام کربلا را فراتر از مرزها و زمان منتقل نماید و حقانیت اسلام را به گوش آزادی‌خواهان جهان برساند.
 در این راستا زحمات اصحاب رسانه به‌ویژه عزیزانی که حوزه ایثار و شهادت را در حرفه خود برگزیده‌اند شایسته تقدیر فراوان است چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور و همراهی عزیزان این عرصه امکان‌پذیر است و ما همواره شاهد تلاش‌های ارزشمند فعالان رسانه‌ای در این حوزه بوده و هستیم.
در آستانه روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و به محضر خانواده شهدای خبرنگار ادای احترام می‌نمایم و برای همه تلاشگران و مجاهدان عرصه فرهنگ و آگاهی و به صورت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه ایثار و شهادت آرزوی توفیق روزافزون دارم.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
انتهای پیام

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi