شناسه خبر : 92170
سه شنبه 18 مرداد 1401 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غیر از رئیس بنیاد و نماینده ولی فقیه هم مگر داریم؟!

جانباز نخاعی تهرانی - باسلام. بسیار قابل تامل است که بااین همه انتقادی که به بخش های مختلف بنیاد و قصور وکوتاهی صورت گرفته و قوانین برزمین مانده و استیصال برخی از مدیران ارشد بنیاد، چرا جوابیه ای در پاسخ به انتقاد و پیشنهاداتی که از سوی ایثارگران و جانبازان در این سایت منتشر می شود، داده نمی شود!!
و البته جای بسی خرسندی است که لااقل این مطلبی که یکی از جانبازان نخاعی و ویلجری در انتقاد به نصب کرکره برقی برای پارکینگ نورچشمی های شاغل و یا مامور به خدمت!!!! در بنیاد نوشته و منتشر شده از نگاه نافذ و تیزبین این نویسنده محترم پوشیده نبوده و بلادرنگ در قامت مدعی المسئولین بدان پاسخ داده است!
ضمن اینکه برای حقیر در رابطه با این جوابیه و ادعای رعایت پروتکل های امنیتی و حفاظتی این سئوال پبش آمده که در سازمانی مانند بنیاد چه مدیرانی شامل موارد حفاظتی می شوند؟ آیا غیر از شخص شخیص ریاست عالی و یا نماینده محترم ولی فقیه در بنباد، مدیرانی که شامل رعایت موارد امنیتی می شوند چه کسانی هستند؟
به باور نگارنده، حتی دستگاه حساس و بشدت امنیتی وزارت اطلاعات هم این همه شخصیت و مدیر ندارد که برای خودرو هرکدامشان یک پارکینگ مستقل و با کرکره وجود داشته باشد.
ضمن اینکه آیا غیر از این است که پارکینگ ساختمان بنیادشهید با دوربین های مداربسته و توسط نگهبانان و عوامل حراست بشدت کنترل می شود و غیر از تعداد اندکی از جانبازان ویلچری و برخی از مدیران و پرسنل شناخته شده بنباد، اصولا کسی نمی تواند وارد ساختمان و حتی پارکینگ ساختمان بنیاد بشود؟ پس این پروتکل و موازین امنیتی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ و البته سئوال و ایرادات بسیار دیگری که در این جوابیه دیده می شود.
امیدواریم بجای فرافکنی های معمول مدیران بنیاد، شخص آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و حاج آقاشکری به این موضوع رسیدگی عاجل نمایند تا بلکه از این آلامی که جدیدا برای جامعه ایثارگران و جانبازان پیش آمده، کاسته شود.
اینستاگرام
سلام برادرجان مگرجناب قاضی‌زاده هاشمی وجناب شکری اصلاً مارامی بینند که بخواهندازآلاممان بکاهند اینان خودعامل آلامند عزیزبرادرخودبخوان حدیث این محمل و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi