شناسه خبر : 92177
چهارشنبه 19 مرداد 1401 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیش‌بینی رفع مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون‌گذار کشور همیشه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا را مد نظر خود قرار داده است و قوانینی را برای حمایت از این عزیزان به تصویب رسانده است.
 
پیش‌بینی رفع مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه توسط مجلس/زنده نگه داشتن یاد شهدا و خدمت‌رسانی به ایثارگران وظیفه همه نهادها است
غلامرضا مرحبا با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از ایثارگران، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امتی که دارای فرهنگ شهادت باشد آن امت شکست‌ناپذیر خواهد بود لذا ما نیاز داریم یاد و خاطره شهدا، بزرگ‌مردی‌ها و رادمردی‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها را زنده نگه داریم و به آیندگان منتقل کنیم تا فرزندان ما و نسل آینده ما بدانند چه مردان و زنانی انقلاب کردند و برای دفاع از این انقلاب چه کارهایی انجام دادند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجلس شورای اسلامی یا دولت نیست بلکه بر عهده همه نهادهایی است که در این نظام مسئولیتی را به عهده دارند لذا لازم است که همگی در این راستا حرکت کنیم. مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون‌گذاری کشور همیشه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا را  مدنظر خود قرار داده است و قوانینی را برای حمایت از این عزیزان تصویب کرده است.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همیشه روند تصویب قوانین را برای خدمت به ایثارگران ساده‌تر و آسان‌تر از موارد دیگر در نظر گرفته است و در سال اخیر نیز قوانینی که لازم بوده است توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است تا نهادهای خدمتگزار با اتکا به این قوانین خدمات بهتری را به ایثارگران ارائه کنند.
مرحبا در پایان درخصوص برنامه هفتم توسعه خاطرنشان کرد: تدوین برنامه هفتم توسعه تازه آغاز شده است و در دولت مورد مطالعه، بررسی و تدوین قرار گرفته است ولی هنوز به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است اما به یقین موضوع ایثارگران سرفصل خاص خود را خواهد داشت، با تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی اجرای قوانین مربوط به ایثارگران است و فراکسیون شاهد و فراکسیون ایثار و شهادت مجلس که در آن حضور داریم و دیگر بخش‌های تخصصی که با این قشر فعالیت می‌کنند به یقین پیش‌بینی لازم برای خدمت به  قهرمانان وطن در نظر گرفته خواهد شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
خخخخخ! تو ۶ تا برنامه قبلی رفع نشد ؟ حالا دارن وعده توسعه هفتم میدن !!!!
الفاتحه مع ااصلوات وعده سر خرمن .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi