شناسه خبر : 92180
چهارشنبه 19 مرداد 1401 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا بیستم ویکم مرداد

تمدید ثبت نام در سامانه سماح برای حضور در اربعین

بر اساس تصمیم ستاد اربعین کشور ثبت نام در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی تا بیستم و یکم مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل حج و زیارت استان با اشاره به ثبت نام ۱۰۷ هزار و ۴۴۱ نفر از استان در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی گفت: در شهر اصفهان هم ۵۷ هزار و ۹۴۵ نفر برای شرکت در این مراسم ثبت نام کرده اند.
علیرضا صادقی با بیان اینکه شهر‌های خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا و شاهین شهر بیشترین ثبت نام کنندگان را داشته اند افزود: با توجه به حذف ویزا، داشتن گذرنامه که ۶ ماه اعتبار دارد و برگه ثبت نام سامانه سماح و کارت تزریق دو دوز واکسن برای حضور در مراسم اربعین حسینی ضروری است.
وی گفت: متقاضیان برای خروج از مرز مهران ۶۸ هزار و ۸۲۵ نفر از مرز شلمچه ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر ریال مرز چذابه ۹ هزار ۴۸۸ نفر، مرز هوایی دو هزار و ۸۸۵ نفر هستند و ۱۵ نفر نیز مرزی انتخاب نکرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi