شناسه خبر : 92197
چهارشنبه 19 مرداد 1401 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش تجلیل از آزادگان «عملیات خیبر» برگزار می‌شود

همایش تجلیل از آزادگان عملیات خیبر توسط آزادگان استان تهران روز ۲۶ مرداد در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 

همایش تجلیل از آزادگان عملیات خیبر برگزار می‌شود آزادگان استان تهران تصمیم گرفتند با همکاری مؤسسه «پیام آزادگان» در همایشی سه روزه از ۲۶ مرداد تا ۲۸ مرداد از تمام آزادگان عملیات خیبر در سراسر کشور تجلیل کنند. روز نخست این همایش با ظرفیت هزار و ۶۰۰ نفر در روز ۲۶ مرداد در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

در روز دوم برنامه تهران‌گردی است که بیشتر آن بازدید آزادگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برج میلاد است و روز سوم نیز آزادگان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) به مرقد امام می‌روند.

در این مراسم قرار است برنامه‌های هنری اعم از شعر، سرود، تئاتر، خاطره‌گویی و پخش کلیپ برگزار شود و مسئولین دانشگاه در آن سخنرانی می‌کنند و همچنین از مجموعه‌های مرتبط با آزادگان تقدیر به عمل می‌آید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi