شناسه خبر : 92220
پنجشنبه 20 مرداد 1401 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش اساتید بسیجی به اراجیف میرحسین موسوی

نمی‌گذاریم قلم‌ها و زبان‌های ناپاک حماسه‌آفرینی شهدا را تحریف کنند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد تاکید کرد: ما زنده نگه‌داشتن نام و راه شهیدان به‌ویژه شهید سردار همدانی را از وظایف خود می دانیم و اجازه نمی دهیم که قلم‌ها و زبان‌های ناپاک، این حماسه را به فراموشی کشانده و یا تحریف کنند.

واکنش اساتید بسیجی به یادداشت میرحسین موسوی/ نمی‌گذاریم قلم‌ها و زبان‌های ناپاک حماسه‌آفرینی شهدا را تحریف کنند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور در بیانیه‌ای در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی و هتک حرمت به ساحت شهید همدانی و شهدای مدافع حرم تاکید کرد: ما زنده نگه‌داشتن نام، راه، سیره و فداکاری شهیدان به‌ویژه شهید سردار همدانی را از وظایف ملی و اسلامی خود می دانیم و اجازه نمی دهیم که قلم‌ها و زبان‌های ناپاک، این حماسه را به فراموشی کشانده و یا تحریف کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ

سلام بر حسین شهید و رهروان پاکش که عمرشان در جهاد فی سبیل الله گذشت و عاقبت به سرور و سالار خود رسیدند.

سلام خدا بر ارواح طیبه شهدای وطن و شهدای حرم، و لعن و نفرین بر خود فروختگان و مزدوران.

سلام بر مجاهد شهید، بر سرباز ولایت، سردار شهید حاج حسین همدانی، و لعنت خدا بر یاوه گویان فتنه گر.

سلام بر شهیدی که سالها پس از عروج عارفانه اش نیز، خون پاکش درحال حماسه سازیست، روباه پیر شیطان صفت را از لانه خود بیرون کشیده و رسوا می‌کند و لعنت خدا بر روسیاهان امروز که کارنامه های مردودی آن ها هر روز سیاه و سیاه تر می گردد.

درود خداوند تا قیامت بر شیر مردی که در ۵ جبهه خوش درخشید و از حضور در هیچ میدان جهادی فروگذار نکرد، در میدانهای مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، دفاع مقدس، فتنه ۸۸ و دفاع از حرم نامی به اشتراک می درخشد و آن، نام حبیب سپاه حاج حسین همدانیست.

در روزهایی که ایران و ایرانی عزادار و سیاه پوش حسین (ع) بوده است، پیرمرد متوهم و پریشان حال فتنه ۸۸، که ماموریت ویرانی ایران را داشت و قرار بود ایران را ویران کند و کاری کند مردم ایران خانه هم را خراب کنند و به روی هم تیغ بکشند؛ چنانکه در سوریه فتنه داعش چنین کرد، از سر عجز و احساس پوچی زبان به بیانی باز کرده است که او را رسواتر از قبل و ذلیل تر از هر زمان نشان داد.

میرحسین موسوی و اربابانش به ویرانی ایران امیدها بسته بودند و از شکست پروژه کلافه اند و هر زمان فرصت پیدا کنند، عقده دل باز می کنند.

جناب میرحسین تو را چه به صحبت در مورد افتخار؟ تو چه میدانی افتخار چیست؟ البته از کسی که حمله‌کنندگان به خیمه‌های عزای حسین بن علی (ع) در عاشورای ۸۸ را مردان خداجو خواند، انتظاری بیش از این نیست، منجلابی که تو گرفتار آنی انتها ندارد و تو را هر روز پایین تر می کشد و این سزای تقابل با ولایت است.

ما افتخار را از آن کسانی می دانیم که شرافتمندانه و عزتمندانه و در اوج اخلاص به پیشواز مرگ رفتند و آن را در آغوش کشیدند تا زن و کودک این مرز و بوم را به اسیری نبرند، از این پس خاموش باش و سکوت اختیار کن تا صبر این ملت لبریز نشده است، شهدا خط قرمز این ملتند.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، یک بار دیگر انزجار خود را از سران فتنه و اربابان نجسشان اعلام نموده و دوشادوش ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، فریادهای رسای " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر فتنه گر" سر می دهیم.

زنده نگه‌داشتن نام، راه، سیره و فداکاری شهیدان به‌ویژه شهید سردار همدانی را از وظایف ملی و اسلامی خود می دانیم و اجازه نمی دهیم که قلم‌ها و زبان‌های ناپاک، این حماسه را به فراموشی کشانده و یا تحریف نمایند و اطمینان داریم خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi