شناسه خبر : 92234
پنجشنبه 20 مرداد 1401 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات شهادت سیروس میرحسنی مامور هرمزگانی/عکس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شهادت یکی از کارکنان انتظامی استان در شهرستان حاجی آباد خبرداد.

 
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شهادت یکی از کارکنان انتظامی استان در شهرستان حاجی آباد خبرداد.
 
حادثه 24 -  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شهادت یکی از کارکنان انتظامی استان در شهرستان حاجی آباد خبرداد.

سرهنگ موسی عرب در تشریح این خبر گفت: یکی از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان حاجی آباد آسمانی شد.

وی افزود: این شهید والامقام در چهاردهم مردادماه در حین انجام ماموریت در درگیری با قاچاقچیان و در اجرای ایست و بازرسی موقت جهت کنترل و توقیف خودروهای حامل قاچاق ، یکی از عاملان قاچاق عرصه را برخود تنگ دیده و با سوء قصد با خودرو به این مامور تلاشگر حمله ور شد که منجر به محروحیت شدید وی شد که در نهایت علی رقم تلاش های پزشکان، روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مراسم تشییع ستوان سوم شهید سیروس میرحسنی امروز ۵شنبه بیستم مرداد ماه از بندرعباس بر دستان همرزمان وی و مردم شهید پرور استان برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در زادگاه خود در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در منزل ابدی خود به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ موسی عرب خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در اوایل بامداد روز گذشته(۱۹ مردادماه) قاتل این شهید والامقام در شهرستان حاجی آباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و انجام اقدامات قانونی و قضایی در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi