شناسه خبر : 92236
پنجشنبه 20 مرداد 1401 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار حسین همدانی خار چشم منافقین و خائنان

چه زیباست هنر شهیدی که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی، برای رضای خدا و حفظ آرمان های والای امام راحل، به جهاد برخیزد و خود را فدای ملت و نظام کند...

فاش نیوز- سردار حاج حسین همدانی کامل‌ترین و زیباترین جلوه ایثار است، ایثاری که به معنای فداکاری بوده و زاییده عشق به مردم، نظام و ولایت و رهبری است.


چه زیباست هنر شهیدی که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی، برای رضای خدا و حفظ آرمان های والای امام راحل، به جهاد برخیزد و خود را فدای ملت و نظام کند.
و چه زیبا معنا کردند واژه شهادت سرداری که در دفاع از حقانیت اسلام در برابر کفر ایستادند و مرز خاک و افلاک را درنوردید و شهادت را برای خود رقم زدند.
سردار حسین همدانی جهادگر فی سبیل الله که برای برافراشته شدن بیرق اسلام و دفاع از ناموس میرحسین موسوی و امثالهم در سوریه بود شربت  شهادت نوشید و به جایگاه ابدی پیوست و امروز سزاوار نیست توسط خیانتکاران و وطن فروشان داخلی مورد هجمه و بی مهری قرار گیرند.
سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان نخبه و برجسته  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین(ع) را در کارنامه دارد. او یک الگو و افتخار بزرگ برای نطام است و یاد و خاطره اش فراموش نخواهد شد.

روزنامه وال استریت، ژنرال همدانی را یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی می کند و می گوید: همدانی یک متخصص در نحوه رزم عملیات نیروهای منظم با شبه‌نظامیان است.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در اوج جوانی با تفکرات حضرت امام(ره) آشنا شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ... پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان را آغاز و خود نیز به‌عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد.

او با کمک همرزمانش و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق پرداخت و از آنجایی که چندین بار به‌دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به‌خوبی می‌شناخت و امروز حمله ی ناجوانمردانه ی میرحسین موسوی خبیث و خائن به سردار همدانی به خاطر کینه توزی ها و کینه ها از شهید همدانی است که اجازه نداد اغتشاشگران کشور را به آشوب بکشند.

* حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
شهادت، هنر مردان خداست.
(امام خمینی ره)

شهادت بالاترین درجات است.
(امام خمینی ره)

معرفت در ر گرانی ست، به هرکس ندهندش...
پر طاووس قشنگ است، به کرکس ندهندش...

جامانده ی قافله ی شهدا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi