شناسه خبر : 92238
پنجشنبه 20 مرداد 1401 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان انجام شد:

برگزاری ایستگاه صلواتی برای محرومین بلوچ در عاشورای حسینی/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، به اقامه عزای حسینی و برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات امام حسین (ع) پرداختند...

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، به اقامه عزای حسینی و برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات امام حسین (ع) در عاشورای حسینی پرداختند.

  گروه جهادی حاج احمد متوسلیان همانند سال های گذشته که در روستاهای حاشیه ای و محروم بلوچستان به ارائه خدمات متفاوتی پرداخته و می پردازند، با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و عزای حسینی نیز دست از کار نکشیده و عزای سیدالشهدا را به طرق مختلف در روستاهای محروم بلوچستان برپا داشتند.

 از آنجا که این مناطق بیشتر سنی نشین می باشند، اهمیت این کار فرهنگی و رسیدن خیرات و برکات و نذورات از سوی جانبازان و شیعیان به این قشر از مسلمانان، در ایجاد اتحاد مسلمین و داشتن تاثیرات فرهنگی بر مردم و جلوگیری از انحرافات فرهنگی و ارزشی(تاثیر داعش و وهابیت و ...) در نواحی جنوب کشور کم نیست.

 از همین رو، جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار در روز عاشورای حسینی، به برپایی ایستگاه صلواتی و طبخ نذری و توزیه آب و شربت و غذا و .... پرداختند تا پیام آزادگی سید و سالار شهیدان را دوباره به گوش مردم محروم بلوچ کشور برساند.

 فیلمی که مشاهده می کنید، قطعه ای کوتاه از این فعالیت حسینی و ارزشمند در گلزار شهدای لوتک است و آنچه که جلب توجه می کند، شور و حالی ست که در روستای خشک و کم امکانات بلوچ با وجود این ایستگاه های صلواتی دیده می شود:

https://www.aparat.com/v/qkXah

 

* گزارش از شهید گمنام

فیلم از جانباز اکبر حسین زاده

اینستاگرام
آدم از کشور ودولت انتظار همکاری دارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi