شناسه خبر : 92241
جمعه 21 مرداد 1401 , 05:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار فراخوان جشنواره ملی فانوس

ششمین جشنواره ملی فانوس با موضوع مقاومت برگزار می شود .

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ دبیر اجرایی ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان تهران گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریور امسال برای ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس مهلت دارند. این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود. انتشار فراخوان جشنواره ملی فانوسجواد علی قلی زاده گفت : در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق برگزار خواهد شد.وی افزود: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
جواد علی قلی زاده گفت: موضوع تمامی آثار باید مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.
دبیر اجرایی ششمین دوره جشنواره ملی فانوس با بیان این که تاریخ برگزاری مرحله استانی این جشنواره در تهران پس از بررسی آثار به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید، افزود : مرحله ملی جشنواره ، آبان‌ امسال در استان اصفهان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.jashnvarehfanoos.ir ارسال و یا به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فانوس به نشانی : تهران- میدان ونک- بزرگراه حقانی- خیابان سرو- موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس- ساختمان شهدا- معاونت فرهنگی هنری مراجعه کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi