شناسه خبر : 92246
شنبه 22 مرداد 1401 , 07:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

سازمان سنجش کشور، در اطلاعیه ای جدول‌های رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» را اعلام کرد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ و اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ درخصوص مصوبه جدید هیئت محترم وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی ماده (۷۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته (به شرح زیر) به اطلاع می‌رساند، داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi