شناسه خبر : 92247
شنبه 22 مرداد 1401 , 07:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک

منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از  سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ خبرنگار آسوشیتدپرس گزارش داده سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت مورد حمله واقع شد.

خبرنگار آسوشیتدپرس که شاهد حمله به او بوده است می‌گوید یک نفر بعد از معرفی سلمان رشدی روی سکو پریده و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داده است سلمان رشدی در پی این ضربه به زمین افتاده، و روشن نیست که از این حمله دقیقا چه آسیبی دیده است.

حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک

رسانه دولتی انگلیس بی‌بی‌سی گزارش داده سلمان رشدی در حال سخنرانی در یک مرکز آموزش غیرانتفاعی به نام مرکز «چوتوکوآ» در نیویورک بوده است.حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک

رشدی دارای یک تیم محافظ است که توسط سرویس امنیت خارجی انگلیس برای او مهیا شده و تاکنون میلیون‌ها دلار برای مالیات دهندگان انگلیسی هزینه در پی داشته است.

حمله به نویسنده کتاب آیات شیطانی ۳۴ سال پس از انتشار حکم ارتدادش نشان می‌دهد احکام اسلامی به هر حال اجرا می‌شود.

عصب‌های دست سلمان رشدی قطع و کبدش آسیب دیده است

به گزارش خبرگزاری رویترز، اندرو ویلی مدیر برنامه سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی گفت: رشدی به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است و قادر به صحبت کردن نیست.

وی افزود: خبر‌ها درباره وضعیت رشدی خوب نیست و او احتمالا یک چشم خود را از دست بدهد و عصب‌های دستش قطع شده و کبد او بر اثر اصابت ضربات چاقو آسیب دیده است.

تصویری که گفته می‌شود مربوط به ضارب سلمان رشدی است

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: پلیس آمریکا اعلام کرد، نام فردی که با سلاح سرد به «سلمان رشدی» (در نیویورک) حمله کرد، «هادی مطر HADI MATAR» است. فرض پلیس بر این است که او به تنهایی اقدام به حمله کرده (و همدست نداشته است). پلیس افزود، وی ۲۴ ساله و اهل ایالت نیوجرسی آمریکاست.

حمله به سلمان رشدی در نیویورک

 

 

 
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
بسم الله القاصم الجباری1184ن.ساب النبی قذف کننده به ساحت مقدس دین اسلام و نبی گرامی محمد رسول الله(ص) بسزای عملش رسید .با همین درد بدرک واصل میشود.اگر تیغ عالم بجنبد زجای نبرد رگی تا نخواهد خدای.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi