شناسه خبر : 92303
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل‌های ایثارگری در محکومیت سخنان سخیف عامل فتنه ۸۸

خون شهیدان سلیمانی و همدانی و سایر شهدای مقاومت آنقدر پاک و مطهر است که هر آلودگی ای را می شوید و این گونه تحرکات تنها موجب استحکام و تجدید بیعت مردم مسلمان با آن عزیزان می شود...

فاش نیوز - تشکل های ایثارگری با صدور بیانیه ای سخنان سخیف عامل و بازیچه استکبار غرب در فتنه 88 علیه سرداران و شهدای مدافع حرم و محور مقامت را محکوم کردند.

متن بیانیه به این سرح است:

«یَکَادُ الْبَرْقُ یَخْطَفُ أَبْصَارَهُمْ ۖ کُلَّمَا أَضَاءَ لَهُمْ مَشَوْا فِیهِ وَإِذَا أَظْلَمَ عَلَیْهِمْ قَامُوا ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَذَهَبَ بِسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»

زندگی منافق همواره آمیخته با ننگ و اعوجاج بوده و هست. خصوصیت منافقین آن است که نمی توانند از نور هدایت که بر آنها می تابد بهره ای ببرند.
هدایت الهی موهبتی است که جز نصیب مومنین واقعی نمی شود و منحرفان غیر از خسران چیزی از آن نمی بینند« وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا»
افرادی که در فتنه 88 از هیچ جنایتی فروگزار نکرده و اسباب قتل و غارت مردم بی گناه و هتک حرمت به مقدسات اسلامی را فراهم نمودند، اکنون بجای آن که در حصر و در تنهایی با خدای خویش خلوت نموده و راه توبه را پیش بگیرند تا شاید بار گناهانشان را سبک نمایند، مجدد از سر نفس شیطانی به ارزش های نظام مقدس اسلامی و خون پاک شهیدان توهین می کنند.

عزیزانی چون حاج قاسم و شهید همدانی‌ها به جنگ شیطان‌صفتانی از جنس داعش رفتند؛ شیطان‌صفتانی مثل ترامپ، قاتلان سردار سلیمانی هستند. آیا این منافقین این همه شهید و سر بریده مدافعان حرم توسط داعش را نمی بینند؟ «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ»
کسانی که الفبای سیاست منطقه و معادلات نظامی آن را نمی دانند، باید بدانند که اگر نبود خون های پاک مانند شهید همدانی ها، اکنون باید با داعش در تهران می جنگیدیم.

لجن‌پراکنی رأس فتنه‌ بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات 88 تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بوده که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

اکنون می بینیم که رسانه های معاند و دشمنان نظام اسلامی از خوراک تبلیغاتی متعفنی که این فرد منحرف و معاند برایشان تهیه نموده نشخوار می کنند و با آن رقص شادی برگزار کرده اند.
البته که تنها خریدار چنین سخنان سخیف و توهین آمیز به ارزش های مسلم و متفق علیه مردم مسلمان ایران، رژیم ها و رسانه های جنایتکار و دشمنان قسم خورده نظام مظلوم جمهوری اسلامی هستند.

ما بر این باور هستیم که خون شهیدان سلیمانی و همدانی و سایر شهدای مقاومت آنقدر پاک و مطهر است که هر آلودگی ای را می شوید و این گونه تحرکات تنها موجب استحکام و تجدید بیعت مردم مسلمان با آن عزیزان می شود.
شبکه ملی ایثارگران متشکل از:

- انجمن جانبازان نخاعی
- انجمن راست قامتان(جانبازان قطع عضو)
- انجمن ریه‌های خسته(جانبازان شیمیایی)
- انجمن کانادین ایران (جانبازان قطع یک پا از لگن)
- خانه نور ایرانیان بصیر(جانبازان نابینا)
- انجمن آیه‌های ایثار و تلاش(همسران شهدا و جانبازان)
- جمعیت فرزندان شاهد و نو اندیش خدمتگزار(فرزندان شهدا)
- جمعیت آزادگان دفاع مقدس

سخنان سخیف این فرد فراموش شده‌ی تاریخ سیاسی ایران را به شدت محکوم نموده و از مسئولان قضایی درخواست دارد با تعیین تکلیف نهایی، فتنه را ریشه کن نمایند.

شبکه ملی ایثارگران 22/ 5 /1401

اینستاگرام
اخه میرحسین چندسال نخست وزیر بودی طعم قدرت وچشیدی حالا دیگ پیر شدی انقد شکر نخور جدت ب کمرت بزنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi