شناسه خبر : 92331
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی هزینه کردیم، چه فایده؟!

کرم الله - مدت ۴۳ سال است که هنوز که هنوز مشکلات و معضلات جانبازان را حل نکردید مجلس شورای اسلامی هر از چند گاهی مصوبه تصویب و مصوبه جدید اعلام می کند این حق پرستاری کفاف هزینه ایاب وذهاب جانباز را نمی دهد بیه دی به تعهدات خود عمل نمی کند دارو برای جانباز با مشکل تهیه می گردد یک دستکش دست مصنوعی بخری ۶ میلیون تومان است وسایر تجهیزات مورد نیاز جانبازان واقعا گران است وبیمه دی در خدمات دهی به جانبازان واقعا ضعیف عمل می کند با این اینگونه خدمات دهی به  جانباز از لحاظ روحی هم نابود شده اند؟؟

  بنده یک جانباز هفتاد درصد هستم یک سال است هزینه یک دستگاه کپسول اکسیژن توسط بیمه دی پرداخت نشده است و۱۰ بار تماس و پیگیری کردم هی اظهار می نمایند فعلا بودجه نیامده پرداخت می کنیم پس کی بعد از مردن چه فایده دارد از خرجی شکم خود وزن بچه گرفتم و خودم پرداخت کردم و مدارک هم یک سال پیش تحویل دادم گفتن یک ماه پرداخت می شود اما یک سال است پرداخت نشده است سایر جانبازان هم مثل بنده این مشکل دارند واقعا ارائه خدمات دهی به جانبازان در حد خیلی پایین است وبا حجب و حیا که دارند سکوت و سکوت؟

ای نماینده مجلس شورای اسلامی  و ای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و ای ریاست محترم جمهور به مشکلات و معضلات از جان گذشتگان زمان جنگ توجه و رسیدگی کنید و از نزدیک ببینید و شاهد باشید که چه سختی هایی تحمل کرده و می کنند؟؟؟

جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس از غرب کشور استان کرمانشاه

اینستاگرام

قابل توجه جانبازان زیر ۲۵ درصد . همیشه شاهدیم جانبازان با درصد پایین گلایه می کند چرا تمام قوانین و امکانات برای جانبازان درصد بالاست در حالیکه این مطلب را ببیند که چطور هزینه های درمانی یک جانباز ۷۰ درصد پرداخت نمی کنند. نگوئید انگار فقط تمام قوانین و امکانات برای قشر خاصی از جانبازان است . الان وقت خوبی برای قضاوت کردن حالا خودتان ببینید ومنصفانه قضاوت کنید
از این گلایه ها اشتباه برداشت نشه، موضوع این نیست که چرا به فلان درصد(مثلاً بالای 50یا70) فلان چیز تعلق می گیره ولی به بقیه تعلق نمی گیره؟ دوستان می گویند حقوقی که قانونی(درست یا غلط کم یا زیاد) برای قشری از این عزیزان مصوب شده بهشون بدن( نه از آنها بگیرن)ولی بقیه را هم در نظر بگیرن./.
سلام ، همیشه اینطور بوده که هر رده از درصد جانبازی مراجعه کرده گفتند برای رده بالاتر است یعنی جانباز 25 درصد مراجعه میکند میگویند برای جانباز 50 درصد است و هنگامی که جانباز 50 درصد مراجعه میکند میگویند برای جانباز 70 درصد است گرچه به هیچکدام تعلق نگرفته است. این ترفندها قدیمی شدند.
جانبازان و خانواده معزز شهدا در سن کهولت هستند اما تمام مواردی که برای کهنسالان نیاز است از قرارداد بیمه دی حذف شدند و به بهانه های مختلف از پرداخت سایر زینه ها نیز خودداری میکنند. این مشکلات بارها به گوش مسولان رسیده و در سخنرانی اعلام نظر و تایید کردند اما هیچگونه اقدامی وجود نداشته است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi