شناسه خبر : 92363
دوشنبه 24 مرداد 1401 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید مدیرعامل موسسه ایثار از آسایشگاه جانبازان کرمان

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان کرمان با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بازدید مدیرعامل موسسه ایثار از آسایشگاه جانبازان کرمان
در انتهای سی‌ویکمین سفر استانی ریاست جمهوری، حجت الله امانی به نمایندگی از معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آسایشگاه جانبازان این استان بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار پس از این دیدار گفت: در کنار جانبازان بودن و شنیدن مطالبات آنان و تلاش جهت رفع نیاز ایشان بزرگترین تکلیفی است که بر دوش ماست. نکته‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس را در این آسایشگاه شنیدم و با رویکرد مثبت و حمایت همه‌جانبه‌ای که آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی دارند و بستر استاندارد و خوب موسسه‌ ایثار کرمان، بسیاری از درخواست‌های این بزرگواران رفع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمان اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه‌ها برای جامعه‌ ایثارگری است و در حوزه‌های رفاهی مانند رستوران، در حوزه ورزشی شامل مجموعه آبی و سالن چندمنظوره‌ توپی و در حوزه درمانی در بخش‌هایی مانند گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیوگرافی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و سونوگرافی با پزشکان تخصصی و عمومی و نیز خدمات پرستاری در منزل، خدمت‌گزار جامعه ایثارگری است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi