شناسه خبر : 92370
دوشنبه 24 مرداد 1401 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان صورت می‌ گیرد

برگزاری مراسم تجلیل از نمایندگان و کارکنان آزاده مجلس

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم با اشاره به مصوبه امروز مجلس در مورد "انتقال سوابق بیمه‌شدگان" از صندوقی به صندوق دیگر و تاثیر آن بر ایثارگران تصریح کرد...

فاش نیوز - مراسم تجلیل از نمایندگان آزاده مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در صحن علنی خانه ملت برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام حسن نوروزی، رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگار پارلمانی ما، با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه 26 مرداد از نمایندگان و کارکنان آزاده قوه مقننه تجلیل و قدردانی می‌شود.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان که خود از نمایندگان ایثارگر دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی و آزاده است در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سالروز آزادی آزادگان و ورود آنها به کشورمان را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله در روز چهارشنبه 26 مرداد در مجلس شورای اسلامی آقای دکتر قالیباف طی مراسمی از آزادگان قوه مقننه تجلیل به عمل خواهد آورد.

نوروزی افزود: همچنین به‌ همین مناسبت بحث ماده 48 قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران و استفساریه آن بعد از تصویب در کمیسیون اجتماعی به صحن علنی خواهد آمد.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت متذکر شد: براساس این استفساریه، فرزندان ایثارگران می‌توانند در ادارات و دستگاه‌های دولتی جایگزین پدر خود شوند.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه امروز مجلس در مورد "انتقال سوابق بیمه‌شدگان" از صندوقی به صندوق دیگر و تاثیر آن بر ایثارگران تصریح کرد: به‌نظر من قانون بسیار غلطی است و به ایثارگران ضربه خواهد زد؛ چراکه بر اساس این قانون گفته می‌شود "قوانین صندوق‌ها" و این‌موضوع مسلماً به ضرر ایثارگران خواهد بود؛ چراکه هر صندوق براساس قوانین خاص خود می‌خواهد عمل کند. درحالی‌که جامعه ایثارگری و ایثارگران قوانین خاص خود را دارند.

وی یادآور شد: به‌عنوان نماینده ایثارگر مجلس با این قانون مخالف هستم و به‌نظر من باید دولت و مجلس یک فکر اساسی در مورد موضوع کند؛ چراکه طبق ماده 88 برنامه ششم توسعه، ایثارگران از این موضوع مستثنی هستند؛ زیرا در غیر این صورت، یک‌بار باید این جابجایی با پول خود آنها باشد. درحالی‌که آنها قانون مستقل خود را دارند و ما باید آن را اصلاح کنیم تا ایثارگران از این موضوع مستثنی باشند.

معرفی

اینستاگرام
بله همگی کامل لایق این مراسم تجلیل هستن کسانی که با حرف ها و وعده هایشان و عملی کردن آن وعده ها آبروی جانبازان رو خوب نگه داشتن کسانی که با سعی و تلاش های مکرر میزان خدمات رسانی به جانبازان رو به حداقل رسانده اند و نزاشتند حتی یک جانباز احساس نیاز یا مشکلی در زندگی خود داشته باشد ، واقعا خجالت نمیکشید ما دیگه خجالت میکشیم تو روی زنو بچه هامون نگاه کنیم
ان شاءالله که به نحواحسن تصویب میشه
مچکرم آقای نوروزی امیدوارم که خیر دنیا و آخرت نصیبتان شود و دیوان عدالت خیر ندیده رو سیاه شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi