شناسه خبر : 92394
سه شنبه 25 مرداد 1401 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مروری بر وصیت‌نامه شهید «عظیمی»

شهید قاسمعلی عظیمی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ای کاش چندین جان داشتم تا آن‌ها را در این راهی که راه علی (ع) است فدا کنم؛ این راه آن قدر مقدس است که اگر صد‌ها بار در این راه بمیرم و زنده شوم و باز بمیرم احساس می‌کنم هنوز وظیفه خویش را انجام نداده‌ام.»

 

مروری بر وصیت‌نامه شهید «عظیمی»

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید قاسمعلی عظیمی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بیکران به، ولی عصر امام زمان و نائب بر حقش امام خمینی و با درود و سلام به مردم شهیدپرور ایران و با سلام به خدمت پدر و مادر مهربانم سلام بر همه شهیدان.

با درود و سلام بر همه گلگون‌کفنانی که با نثار خون خویش نهال انقلاب را آبیاری کردند، سلام بر امت شهیدپرور قهرمانم که به قول امام اسلام از صدر تا کنون به خود ندیده است.‌ای کاش می‌توانستم احساسی که در درون خود حس می‌کنم بر کاغذ بیاورم، اما چه کنم که قلم و زبان از بیان احساس عاجز است، چرا که این احساس رسیدن معشوق است و رسیدن و پیوستن به حق؛ به خدا قسم‌ای کاش چندین جان داشتم تا بتوانم همه آن‌ها را در این راهی که راه علی (ع) است فدا کنم به خدا قسم این راه آن قدر مقدس است که اگر صد‌ها بار در این راه بمیرم و زنده شوم و باز بمیرم احساس می‌کنم که هنوز وظیفه خویش را انجام نداده‌ام.

این راه راه محمد (ص)، راه علی (ع) و راه حسین (ع) است.

سلام و درود خداوند به شما پدر و مادر گرامی‌ام! مرا حلال کنید و ببخشید چراکه نتوانستم فرزند صالحی برای شما باشم، از همسرم هم می‌خواهم که مرا حلال کند، چون نتوانستم آرزوهایش برآورده کنم.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi