شناسه خبر : 92402
یکشنبه 30 مرداد 1401 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار درحال انجام است:

ششمین کاروان لبیک یاحسین(ع) جانبازان مهیای اربعین می شود

باز هم اربعین با بیتاب کردن دل ها، شیفتگان حضور در عظیم ترین تجمع مسلمین را بیقرار نموده و همه عشاق اربعین رفته و نرفته را به حرکت و تکاپو واداشته است.

فاش نیوز- دوباره محرم از نیمه گذشت و عزاداران حسینی پس از روزها و شب ها عزاداری کردن، چشم به راه گرفتن اجر خود از ارباب عشق اند...

 با نزدیک شدن صدای پای اربعین دوباره هیاهویی میان مردم که هیچ... هیاهو و غوغایی در دل های عاشقان سیدالشهداء به پا شده...

 باز هم اربعین با بیتاب کردن دل ها، شیفتگان حضور در عظیم ترین تجمع مسلمین را بیقرار نموده و همه عشاق اربعین رفته و نرفته را به حرکت و تکاپو واداشته است.

 این روزها اسم گرفتن پاسپورت و ویزا... کوله پشتی و وسایل... کاروان پیاده روی و... بر زمزمه لب ها جاری گشته و هوش از سر و دل برده است...

باز هم غوغا و هیاهوی شهر به صفوف گرفتن پاسپورت و ویزا... خریدهای دینار و دلار... خرید کوله و لوازم سفر ... دمپایی و کفش پیاده روی و ... تغییر کرده است.

 در میان تمام این هیاهوهای خاموشی که دارد در میان عشاق چشم انتظار برپا می شود، جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان نیز مانند چند سال اخیر دست بکار شده اند و آماده و مهیای راه اندازی کاروان اربعین امسال می شوند.

 مسئول اجرایی گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان باشگاه ستارگان ایثار، جانباز حاج اکبر حسین زاده و جانباز نخاعی فعال و کوشا، حاج حسین اسرافیلی به همراه تیم همراه و دوستانشان همانند سال های قبل، مدتی ست که دست بکار ثبت نام اولیه و مهیا ساختن شرایط و پیگیری امور کاروان پیاده روی اربعین 1401 هستند.

  «ششمین کاروان لبیک یاحسین(ع) گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار» با تلاش های شب و روز اعضای گروه جهادی، کم کم مهیا می شود که میزبان خدمت رسانی برای زیارت و پیاده روی اربعین جانبازانی باشد با مجروحیت های مختلف به ویژه جانبازان نخاعی و قطع عضو و غیره...

  محملی آرام و عارفانه که تمام تلاش خود را می کند که در سفر خاص و توام با سختی اربعین، با فراهم کردن امن ترین شرایط و صمیمانه ترین شکل و معنوی ترین حال و هوا، سفری بیادماندنی را برای زائران رقم بزند.

ان شاءالله که قسمت تمامی بیقراران گردد.... ان شاءالله

سفر اربعین 1398

کاروان اربعین 1400

 

* گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
با سلام بسیار عالی اجردست اندر کاران با آقا امام حسین و حضرت عباس دعاگوشون هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi