شناسه خبر : 92427
چهارشنبه 26 مرداد 1401 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه ۴ تشییع شد.

 
 

همزمان با دهه دوم محرم، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران  هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان و کارکنان شهرداری منطقه 4 برگزار شد.

 

پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه 4 تشییع شد


به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ؛ با موافقت ستاد معراج و همزمان با ایام محرم و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، طی مراسمی با حضور کارکنان در نمازخانه منطقه4  پیکر یک تن از شهدای گمنام تشییع شد.
"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه4 ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی در این مراسم گفت:  سخن درخصوص مقام شامخ شهدا بسیار است و از این وسعت کلمات همان بس که خداوند می فرماید: شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.
او در ادامه گفت: این یک حقیقیت است که شهدا فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خداوند تقدیم کرده اند و زندگی و حیات این عزیزان حیاتی فوق العاده بوده که با نعمت های معنوی عجین شده و در مقابل زندگانی های دیگر قابل مقایسه نیست و در این میان برگزاری چنین مراسمی برای بزرگداشت جانفشانی های این عزیزان از واجبات و الزامات مدیریت شهری به شمار می رود.
گفتنی است پیکر مطهر این شهید جوان 24 ساله که در منطقه زبیدی عراق به شهادت رسیده ، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در ساختمان شهرداری منطقه 4 ، به معراج شهدا انتقال داده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi