شناسه خبر : 92439
پنجشنبه 27 مرداد 1401 , 07:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان هشتمین جایزه جهانی اربعین

طبق فراخوان دبیرخانه هشتمین جایزه جهانی اربعین، زائران اربعین حسینی می‌توانند آثار خود را در موضوعات عکس، فیلم، سفرنامه، فضای مجازی و تألیف و ترجمه تا پایان شهریورماه به این دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین بن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فرا ملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در این سازمان ایجاد شد و نخستین دور این جایزه با موضوع عکس برگزار شد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده شدن موضوعات عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و تألیف و ترجمه، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده‌تری معرفی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جایزه جهانی اربعین» به نشانی intlarbaeen.com آثار خود را تا (۳۱ شهریورماه) به دبیرخانه ارسال کنند.

فراخوان هشتمین جایزه جهانی اربعین

 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi