شناسه خبر : 92448
پنجشنبه 27 مرداد 1401 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با آزادگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با آزادگان دیدار کرد و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه، با دو آزاده سرافراز و یک خانواده گرانقدر آزاده متوفی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر جمال اسدی در جریان این برنامه با آزادگان سرافراز «کاظم عبدالعلی زاده»، «احمد قیطاسی» و خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی»، اظهار داشت: امروز و به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به محضر آزادگان استان رسیده ایم و از ایستادگی آنها تجلیل می کنیم و دیدار با خانواده های معظم آزادگان متوفی نیز یکی دیگر از برنامه های بنیاد است.

گفتنی است، که در این دیدارها سعید قاسمی مسئول صندوق ذخیره شاهد و احسان مظفری سرپرست بنیاد شهرستان ایلام نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است که آزاده و جانباز ۳۵ درصد متوفی «حسن قیطاسی» در مهران به اسارت درآمد و پس از ۲۶۵ روز اسارت در بند نیروهای رژیم بعث عراق به میهن بازگشت و آزاده و جانباز گرانقدر «کاظم عبدالعلی زاده» نیز در مهران اسیر دشمن متجاوز شد که پس از تحمل ۳۶۱۳ روز اسارت، به وطن خود باز گشت.

حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi