شناسه خبر : 92504
شنبه 29 مرداد 1401 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از سازمان سنجش از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 خبر داد.

 
در این اطلاعیه آمده است: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری P.h.D نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. متقاضیان شاهد و ایثارگری که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.  
در ادامه آمده است: ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان شاهد و ایثارگر توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: برای متقاضیان واجد شرایط در اول شهریورماه کارنامه نهایی حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi